jimwolvi:
Ja tyvärr första katten skabbräv sen kanin flammig sista hunden hjärtsvikt
Förlamning i kanin och hjärtsvikt på hund är ju svårt att ha koll på dvs när djuret drabbas så är det ju svårt att medicinskt bota. Däremot händer det faktiskt att riktigt tuffa katter kan försvara sig mot en räv. Men är det en skabbsmittad räv så är väl utgången för katten tuff.
Beklagar min vän!
upprop > BRÄNN KORANEN:
Däremot händer det faktiskt att riktigt tuffa katter kan försvara sig mot en räv.
katter är amazing
Förlamning i kanin och hjärtsvikt på hund är ju svårt att ha koll på dvs när djuret drabbas så är det ju svårt att medicinskt bota. Däremot händer det faktiskt att riktigt tuffa katter kan försvara sig mot en räv. Men är det en skabbsmittad räv så är väl utgången för katten tuff.
Beklagar min vän!
Tack för omtanke från er haft svårt många gånger och haft dåligt med vänner men få dessa fina ord från er är värt mycket tack
jimwolvi:
Tack för omtanke från er haft svårt många gånger och haft dåligt med vänner men få dessa fina ord från er är värt mycket tack
Har du/ni inte funderat på att skaffa en ny katt? Tycker själv att katt är ett otroligt fint husdjur. I många fall tom bättre än en hund eftersom katter sköter sin hygien så otroligt bra. Samt att en katt kan bli nästan dubbelt så gammal som en hund.
En av våra katter dog för ett par år sedan så jag vet hur det känns.
Inte på.ett tag men kanske i framtiden
Vet ej funderat på ödla
haha