Aviseringar
Rensa alla

i den här tråden får man bara skriva saker som enbart e intressanta för en sj

latest comments older comments

Ämnesstartare

ingen annan ska ha möjlighet att tillgodogöra sig annat än irritation 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ply:

fast nä.

är det inte lite tidigt för rollspel?

Hur ung är du ply?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Hur ung är du ply?

äldst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

spara det till nästa vecka, niklasw blir för exalterad annars..

Okej men du vet att du kommer få märken om jag måste vänta så länge..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Går alltid hem när sociala träffar är som trevligast och roligast. Flera timmar före de intressanta konversationerna hade tagit slut. Poff. Så går jag.

🙁 segt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dag 3 fick jag mig en försmak på att det enbart är resultaten som räknas, hade vandrat hela dagen med en väska som vägde mer än mig, nu tack och lov i vibram istället för sneakers med blöta strumpor så gick att hålla en hastighet osv istället för att vara helt stum i en mördande gång, initialt kallt utan strumpor när jag gick i snö och vatten osv som sipprade in och gav mina fossingar en rejäl omfamning, men! eftersom att fötterna är är en aktiv del avmin kropp och därmed nås av en enormt mycket söttre genomblödning blev det snabbt skönt

när jag kom fram till >platsen< var jag väldigt nedbruten, och fick en försmak på något fantastiskt, yxade granris till min bädd och bestämde mig för att ordna te, en varm dryck,något jag "skrikit" efter i flera dygn. gjorde en liten hafsig eldstad, la in massa halm och pinnar osv och tänkte nu blir det eld, försökte tända men alltid så ville det inte ta fyr, blev sjukt lack på mig själv och rejält emotionellt bruten i stunden, jag ville ju såå gärna ha te, jag hade gått så lååångt och var s sliten så jag borde ju verkligen få te tänkte jag, och vilken jävla idiot som helst kan ju göra upp eld osv!!!! så mådde ej bra när jag gick och la mig, som tur är hade jag ett paket mariekex och en joint kvar att trösta mig med för att på så sätt inte säcka ihop helt av mitt misslyckande

jag funderade och kom fram till att vinden var för stark och rann igenom eldstaden för väl, det brann upp innan det fick möjlighet att ta fyr, förutsättningarnamste vara om inte optimala så i alla fall bra/tillräckliga, insåg att det var många faktorer involverade i at göra en eld, faktorer man kan välja att fundera sig medveten över, så jag tnkte att imorgon ska jag allt klara det, fast det var i princip omöjligt att tro på för en del av mig efter misslyckandet, "varför skulle det plötsligt gå nu"?

fortsättning följer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knäppo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den som sare kan vare Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.ginnungagap.info/gg_gudar_asar.asp

bara o kolla här o kasta pil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man vet rätt mkt brotha man 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://norse-mythology.org/gods-and-creatures/the-aesir-gods-and-goddesses/odin/

om det står lika bra om de andra gudarna så står det otroligt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lustig slump att det blev exakt 9 dagar mellan att jag åkte tills att jag kom hem Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


rekommenderar diskretion^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
latest comments older comments