hit rock bottom när man väntar på att pandan ska komma online
beställde just en sweatshirt, upptäckte en sekund efteråt att de gav mig 10% rabatt eftersom jag reggade mig där men det hann jag ju inte se såklart. Nåja fuck that jag vaskar alla rabatter så förmögen är jag!
dricker kaffe kl hall velva
Äntligen har ovädret kommit hit med
Skummar igenom uppdrag granskning om Filipstad, som tog emot tjugo miljarder flyktingar. Är det någon mer än jag som känner djup skadeglädje över hur åt helvete det går för kommuner som ägnat sig åt sån dumstridig altruism? Proppa hela skiten full med värdelösa invånare som bara parasiterar på systemet tills det dör. Självförvållat. Ser ner på dem, svaga, patetiska kommuner. Ni gjorde detta, ni satte er själva i skiten. Danderyd och sådana som inte tar emot ett skit, de gör helt rätt. Filipstad, tror ni att ni ska få en medalj eller nåt? Var har er "godhet" lett er? I fördärvet! No one's going back to save you.
Dela på maten med hundra andra, och ni kommer allihop att dö. Dela med dina närmsta, och åtminstone ni kan överleva. Det är djungelns lag som gäller i världen, pitiful Sweden måste öppna sina ögon.
Njuter av att se offerlamm som Filipstad förgöras, det är ett tecken på en samhällskropp vars immunförsvar just kickat igång för att bekämpa cancern.
Det är sådana som du som senare i livet åker till Thailand och skaffar dig en thailändsk fru för ingen svensk tjej vill ha dig. När kuken får bestämma så är invandring tydligen okej men annars inte. Snacka om att kasta bävrar i trähus. Du äcklar mig.
Menar du att thailändska tjejer har lägre krav än svenska? That's.. kinda racist
Thaidrama <3
Tickstart: Njuter av att se offerlamm som Filipstad förgöras, det är ett tecken på en samhällskropp vars immunförsvar just kickat igång för att bekämpa cancern.
hehe förgöras
volleyfantasten:
Det är sådana som du som senare i livet åker till Thailand och skaffar dig en thailändsk fru för ingen svensk tjej vill ha dig. När kuken får bestämma så är invandring tydligen okej men annars inte. Snacka om att kasta bävrar i trähus. Du äcklar mig
lite taskigt att bli äcklad baserat på vad du förutsätter att han kommer göra
självklart kommer tickstart skaffa sig en thaifru men det hör inte hit
spelat i 13h med en random snubbe som jag hittade i classic wow
mkt skoj
å jag måste säga att svenskar tar hem segern när d kommer till användarnamn å guildnamn lol
Migverket har idag beslutat att inte längre ge asyl per automatik åt alla från Syrien.
Gäller det även snygga syriska tjejer undrar kuken då???