Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden

latest comments older comments

Ämnesstartare

Här kan ni skriva era små tankar. De som är för små för att skapa en tråd om, men för stora för att bara låta passera.

Kommer på mig själv att leta efter en passande tråd för just såna här tankar hela tiden. Nu tar jag saken i egna händer (hähä) och gör en själv!


   
Citera
Ämnesstartare

Här kan ni skriva era små tankar. De som är för små för att skapa en tråd om, men för stora för att bara låta passera.

Kommer på mig själv att leta efter en passande tråd för just såna här tankar hela tiden. Nu tar jag saken i egna händer (hähä) och gör en själv!


   
Citera

spotta ut inlägget då bajstråd


   
SvaraCitera

kom igen


   
SvaraCitera

KOM IGEN FÖR FAN


   
SvaraCitera
kachin

omg [surprised] min gratis tandvård går ut snart[sad]
måste borsta borsta borsta

mvh avslöjar nästan ålder (beror ju på var man bor)


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

made my day Dold text:

DU FATTAR INTE HUR JÄVLA ONT DET GJORDE!!!!!![cry][cry][cry][cry][cry]

PurpleMusicRain:

Haha! Ska till tandhygienisten imorgon, och för någon dag sedan så tyckte en snubbe att jag var dum som inte skaffat tandvårdspremie! Vad fan ska jag med det till om jag ändå bara behöver kolla dem en gång vartannat år kanske, aldrig haft hål i tänderna och det enda de åtgärdar under mina besök är en jävla massa tandsten?

men alltså, är folk dumma i huvudet eller? de måste ju fatta att det inte är billigare för alla att ha en sådan premie, för då skulle det ju inte gå runt ekonomiskt.

för mig skulle det bli asdyrt eftersom jag har mkt slitage på tänderna för att jag gnisslade tänder och min retarderade tandläkare inte gav mig någon bettskena för några år sedan
nu har jag ju bettskena och tar väldigt bra hand om mina tänder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Flashback förstås! En ganska saftig pjäs rör det sig om men ganska intressant även det icke um-relaterade

Hittade det när hon nämnde UM. [love] Det var där hon skrev om att hon inte tyckte sex med döda människor är våldtäkt "de vill ju ha sex med mig och är kåta och blablabla" [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra, trött/sliten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj tryckte på fel tråd, skulle varit 'hur mår du tråden' mm.


   
SvaraCitera
höna

tkr vädret är ganska fint/romantiskt med stilla regn och så gatuljusen som speglar sig och tomma gator.

är nästan lite sugen på 1 promenad, men skulle va roligare att slippa gå runt själv. orkar inte ta tag i att släpa med mig någon. så det får vara.


   
SvaraCitera
kachin

håller med höna

"dåligt väder" är mysigt och trevligt ju


   
SvaraCitera
höna

sålänge de inte är superkallt och blåsigt och snöigt


   
SvaraCitera
kachin

mm exakt bro [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WÖÖÖÖÖÖ är uttråkad bläh


   
SvaraCitera
latest comments older comments