Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden

older comments

höna:

fast d e väl i uppsala, är ju typ asbilligt å åka dit om man e stockholmare kom ja på

japp eller gratis om man har smartphone (androids fusksmsapp funkar felfritt i sthlm, använt några månader nu. då äre länsgränspassaget för 100 kr som du fuskar fraammmmm om man åker upptåget yes) [wink] fast ja, det är asbilligt

SvaraCitera
höna

honolulu:

japp eller gratis om man har smartphone (androids fusksmsapp funkar felfritt i sthlm, använt några månader nu. då äre länsgränspassaget för 100 kr som du fuskar fraammmmm om man åker upptåget yes) fast ja, det är asbilligt

har iphone[blush] men kanske finns för d med. eller så köper jag me smsbiljett så äre ändå inte jag som betalar osv

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

men jaa, visst är det? har också tänkt på det. men det är ju ganska naturligt egentligen, man projicerar ju ens egna tänkande/egenskaper/whatever på andra människor och så går man omkring och anklagar dem för att vara såna. unless you really know somebody, eller något i den stilen.

jo precis. projicering är en så bra funktion. eller det är roligt att vi stackars människor gör det så mycket.

honolulu:

brukar du också va där? fan va nice d e bästa bubblan tkr ja. allt blir roligt o så blir man kramgo

tror jag var där rätt mycket förra sommaren. brukade dreggla också, det var bra tider det.

SvaraCitera
höna

Image
erykah badu är så cool

SvaraCitera
Ämnesstartare

22 september!11

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ska jag sova i soffan, kommer vara död efter de kommande dagarna men vafän. Godnatt.

SvaraCitera
höna

gnatt!!

ska nog också sova i soffan. kanske

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönt att få sova 15 min längre [blush]

SvaraCitera
höna

kul att jag inte ens får sova 8 timmar när jag är LEDIG

SvaraCitera
Ämnesstartare

Herreguu vad dåligt jag sovit inatt, har typ början till nackspärr också mhm. Najs.

SvaraCitera
Klasan

Borde plugga, dock saknas motivationen då allt som är kvar att göra ska vara klart först nästa vecka.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbar istället för att plugga. minst sagt: felprioritering.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Michael Clarke Duncan är död =(

SvaraCitera
höna

idag börjar tredje dagen utan cigg.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Michael Clarke Duncan är död =(

Gör en tråd om det då som alla andra gör när andra kändisar dör!

SvaraCitera
older comments