Birgrrr:
hjärnan
jag tycker oftast att tjejer, överlag, är snyggare. men blir extremt kär (alt. kåt) på vissa killar ibland, det är spännande.
ah det äre. jag blir kär/intresserad av/osv på killar men kan även bli kåt på tjejer förutsatt att jag ej känner dem, blir för konstigt då. vill testa tjej nån gång.
Birgrrr:
aa stökigt. hormonkickar är bra fast inte så nice att tvinga fram dem.
du får hitta någon annan som kan hjälpa dig!
Dold text: tickstart
vill tvinga fram ibland men är för trött före heheh
nej, faktiskt inte. d e bra som d e. låtere va ba. d får duga. d får va. ja.
tkr han kan hjälpa dig, ni kanske blir kära. han har ju masterexamen snart
Birgrrr:
men mysiga
ibland, kanske. inte för mig, dock.
Birgrrr:
men då ere ju inte genomtänkt
jo jag tkr det där och då
honolulu:
ah det äre. jag blir kär/intresserad av/osv på killar men kan även bli kåt på tjejer förutsatt att jag ej känner dem, blir för konstigt då. vill testa tjej nån gång.
provköra brud. brudar är rätt nice, ofta mjuka, trevliga former. bra att pussa på.
honolulu:
vill tvinga fram ibland men är för trött före heheh
nej, faktiskt inte. d e bra som d e. låtere va ba. d får duga. d får va. ja.
låt det va. "relax don't do it" lixom. frankie
honolulu:
tkr han kan hjälpa dig, ni kanske blir kära. han har ju masterexamen snart
jag kan hjälpa honom
honolulu:
jo jag tkr det där och då
men....................[...]..............
Birgrrr:
provköra brud. brudar är rätt nice, ofta mjuka, trevliga former. bra att pussa på.
ja, men tycker om att vara allt det där med 1 snubbe. ska vara rått, sexigt och lite hårt med 1 tjej. skulle va skumt med mys då tror jag. hur skiljer sig killar? förutom att de är håriga o hårda.
Birgrrr:
låt det va. "relax don't do it" lixom. frankie
aa antagligen
vemfan e frankie
Birgrrr:
jag kan hjälpa honom
hjälp dig själv
Birgrrr:
.[...]
va ska d stå där? nåt oviktit lr?
Tänker att jag är världens lyckligaste tjej. Förutom att jag är jätteförkyld och febrig för att jag stod ute i kylan halva natten tidigare i veckan. Och förutom att jag ska upp och jobba snart, och förutom att jag har en jättejobbig skoluppgift till på fredag. Men jag tänker framförallt att jag är lycklig.
honolulu:
ja, men tycker om att vara allt det där med 1 snubbe. ska vara rått, sexigt och lite hårt med 1 tjej. skulle va skumt med mys då tror jag. hur skiljer sig killar? förutom att de är håriga o hårda.
hmm, asså rent dynamiskt så ligger det mest på individnivå. kan vara rått/sexigt lr mjukt/mysigt med både dudes och brudz.
överlag så har snubbarna varit stelare, inte lika flytande i rörelserna men den största skillnaden är nog styrkan. även om jag blir tagen av en tjej (tänk typ S/M) så vet jag att jag kan övermanna henne - vilket ofta händer då jag är switch. men med en starkare man så blir det mer spännande, just den nödvändiga underkastelsen gör en stor skillnad.
men har haft mysigt ligga-sked-sex med snubbar också. Dold text: är också väldigt mysigt att vakna på morgonen och känna en erektion som trycker mot rumpan
honolulu:
vemfan e frankie
honolulu:
hjälp dig själv
behöver inte hjälp
honolulu:
va ska d stå där? nåt oviktit lr?
nä, var asmånga punkter där som jag inte orkade skriva ut.
varför, ska livet alltid komma och fucka upp sig just när man har det som bäst? Varför envisas jag med att må dåligt när jag ansträngt mig så för att må bra? SCREW THE WORLD jag pallar inte.
Birgrrr:
Dold text: är också väldigt mysigt att vakna på morgonen och känna en erektion som trycker mot rumpan
Word.
såni:
Word.
hände mig bl.a. när jag sov med en kompis (vi hade/har inte snuskat med varandra) och det var jättemysigt. är trevligt med kompisrelationer där det funkar
hallå hur vet man om ägg är för gamla utan att knäcka dem
vad är sant
Birgrrr:
hände mig bl.a. när jag sov med en kompis (vi hade/har inte snuskat med varandra) och det var jättemysigt. är trevligt med kompisrelationer där det funkar
Ah. Har iofs aldrig varit med om det med en vän, men vet att det är mysigt med nån man tycker om iaf. Jättejättemysigt. Typ bland det mysigaste med att sova med en man.
jag vill att de här tusen äggen ska vara i ätligt skick käre goe gud låt det vara så
Birgrrr:
Dold text
Ögon i en plåthink:
hallå hur vet man om ägg är för gamla utan att knäcka dem
http://www.wikihow.com/Tell-if-an-Egg-is-Bad
såni:
Jättejättemysigt. Typ bland det mysigaste med att sova med en man.
ja precis, morgonstånd är inget att skämmas över
Birgrrr:
ja
känner till den översta medtoden
men vet inte varför det är så
kan väl testa den på ett eller två av dem