Hur jag ska orka göra min religionsuppgift, psykologi samt företagsekonomi när morgondagen bara ligger runt hörnet. Haft tid hela helgen att göra dem men tyvärr valt bort dessa och gjort sådant jag har ansett varit roligare. Funderar starkt på att ligga hemma och dö imorgon istället för att släpa mig till skolan med svansen mellan benen. Mina föräldrar är i Stockholm så det skulle väl inte skada? Hmm, vi gör många val här i livet!
Sket i tentan. Tog promenad med två vänner. Hamnade här med dom. Kollade på 1,5 jättedåliga filmer. Rökt mycket. Nu är klockan över fem och jag har fortfarande tentan kvar. Mmmmmmmm.
Hanna Widerstedt var bara en karaktär som inte längre finns. wtf
jobbig morgon
sms från Lucas:
"Freixo lost"
=
kniv i hjärtat
Paseo:
Hanna Widerstedt var bara en karaktär som inte längre finns. wtf
Ooo, så hon har kommit ut som påhittad nu? Spännande! Såg ett par av hennes klipp när hon började och antog att hon endast provocerade.
Paseo:
kniv i hjärtat
nej åh.. så nu kommer hans fresno rivas?? :/
747
Hjärtlös:
nej åh.. så nu kommer hans fresno rivas?? :/
Kanske, kanske inte. Men ja, chansen är stor Han ska ju flytta till Sverige men det kan ta ett tag innan dess, hans mamma är gammal också han måste ta hand om henne
nubbie:
Ooo, så hon har kommit ut som påhittad nu? Spännande! Såg ett par av hennes klipp när hon började och antog att hon endast provocerade.
Jag har läst hennes blogg flera gånger varje dag sen typ feb/mars.
Har tyckt att hon gjort en väldans massa dumt, men har samtidigt alltid gillar henne eftersom att hon sagt precis vad hon tycker utan hinder.
Men så finns hon inte!! Känns askonstigt. Jag säger ju allt jag tycker utan hinder.
Hon skapade detta igår för å föklara
Paseo:
Han ska ju flytta till Sverige men det kan ta ett tag innan dess, hans mamma är gammal också han måste ta hand om henne
mh, hoppas att gubben/tanten som vann valet är lite barmhärtig och inte river när människor bor där.
mår så otroligt illa av att äta gröt. spyr snart
OUTRO DITT LILLA MÄHÄ VAD GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DU
LÄGG AV
HAR SÅ JÄVLA KUL
STÖR INTE
Undra om det är så att outro ska plugga egentligen.
ÄR KLAR MED TENTAN
DET ÄR SÅHÄR JAG FIRAR