jag kan inte koncentrera mig alls till musik men arbetar väldigt bra om jag lyssnar på radio samtidigt
Ögon i en plåthink:
jag kan inte koncentrera mig alls till musik men arbetar väldigt bra om jag lyssnar på radio samtidigt
Jasså?
Ögon i en plåthink:
JAG ÄR SÅ LÖJLIGT JÄVLA BRA
Håll peppen uppe!
Artie:
EN BRUN BANAN?
Jafyfasen!
The horror
nu skall jag taga fram psykologiboken på riktigt och plugga
skall få MVG på detta provet
komplexa tal + konjugatregeln = sant ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
tickstart + chibi = sant ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
det är också matte, hihi![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
skoja bara, heh
Ätit vaniljglass med fruktcoctail och lite naturgodis i kväll medan vi sett en film. Ångest. Idiotjag som får ångest över en sån grej. Idiot jag som får ångest fast jag lovat mig själv att ge 100% med det matschema jag fick av dietisten.
RÖV.
lazertits:
Att lyssna på dubstep känns ibland som att vispa jättejättefort med en elvisp i hjärnan.
Så jäkla sant! ;o men bara om det är riktigt bra dubstep ![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
Chibibbi:
ennie
jag åt big mac idag
![]()
annoyed:
Idiot jag som får ångest fast jag lovat mig själv att ge 100% med det matschema jag fick av dietisten.
Även om ångesten finns där, har du ändå följt schemat?
Om jag förstår det hela rätt ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Bl0cket:
har du ändå följt schemat?
Med vissa modifikationer: eftersom jag steg upp halv tolv så blev frukosten vid lunchtid & lunchen vid mellistid, vilket innebär att förmiddagsfrukt och ett mellis uteblivit. Men kvällsfikat var ju alltså lite större nu och jag har inte haft mer än 3h mellan måltiderna, så för att besvara frågan lite kortare:
Ja, jag har följt det.
Tänkte skriva här men tänkte inte
matej gå för ttr hrnm vill if, mn egör. askylle viljs gör be mag. typ.
annoyed:
Ja, jag har följt det.
Isf är det ju bra
Fast förstår att ångesten är jobbig
Men den blir mindre med tiden =)