Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden

latest comments older comments

Ämnesstartare

Här kan ni skriva era små tankar. De som är för små för att skapa en tråd om, men för stora för att bara låta passera.

Kommer på mig själv att leta efter en passande tråd för just såna här tankar hela tiden. Nu tar jag saken i egna händer (hähä) och gör en själv!


   
Citera
Ämnesstartare

supply:

nattliga tiny har inte varit samma sak utan dig [love]

Aw! Vilken tur [blush] Gick in nyss och så var du inte där. Blev lite besviken/nervös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Aw! Vilken tur [blush] Gick in nyss och så var du inte där. Blev lite besviken/nervös.

aha nä, tröttnade för några timmar sedan och inbillade mig att jag skulle sova.

hur har du det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

inbillade mig att jag skulle sova.

So you!

supply:

hur har du det då?

Jag har det bra, hur har du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

So you!

[sad]

Outro:

Jag har det bra, hur har du det?

har det okej.

mello imorgon(om det räkna som fredag nu)! om du hinner kan du tippa här [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

har det okej.

Pm om du vill, så du vet.

supply:

mello imorgon(om det räkna som fredag nu)! om du hinner kan du tippa här [blush]

Ska försöka, men ska bort och kolla på det tyvärr!

Vad har hänt med BS-lounge förresten? Vart ska vi hänga nu när ingen skriver där och doubt-tråden är låst? Jösses, i-landsproblem. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Lite metamfetamin löser båda problemen!

sluta prata om knark när du inte knarkar, det är töntigt

gillar dig annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

sluta prata om knark när du inte knarkar, det är töntigt

Knark har alltid varit en rätt stor del av mitt liv på olika sätt, och det är rätt roligt att se hur förvirrade folk blir när man som nykter skämtar om knark, en av mina guilty pleasures tror jag.

Och sen var det där ju faktiskt ett bra tips, om man går på metamfetamin kan man ju hålla sig från att äta i flera dagar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Knark har alltid varit en rätt stor del av mitt liv på olika sätt, och det är rätt roligt att se hur förvirrade folk blir när man som nykter skämtar om knark, en av mina guilty pleasures tror jag.

det är ett bra svar.

men jag vidhåller min ståndpunkt.

dessutom vet alla redan att du är sXe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var för less för att hålla mig vaken igår, missade inlägg 30,000 [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grums:

Usch, vet hur det är. Hör av dig om du skulle komma på hur man kan göra, för jag vill gärna veta!

Ska uppfinna meducin mot det. Du får gratisprover.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är löjligt bra på att skrämma upp mig själv, det är inte klokt.

Min chef ringde imorse och bad mig komma till kontoret. Direkt byggde jag upp scenarion om sparken, om hemska misstag jag troligtvis inte begått, om död, om besvikelse.
Så ville han bara förklara för mig vad jag har för uppgifter idag ...och säga att jag gör ett väldigt bra jobb.

Det var då fasen till att vara pessimist hörru.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Ska försöka, men ska bort och kolla på det tyvärr!

haha aa, förstår att det är lite svårt att smyga in på um då!

Outro:

Vad har hänt med BS-lounge förresten? Vart ska vi hänga nu när ingen skriver där och doubt-tråden är låst? Jösses, i-landsproblem. [sad]

jag och pendu flyttade till sandlådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jag köpa Nima Sanandajis nya bok Från fattigdom till? Tror jag skall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar vem min blogg-besökare från Sollentuna är. Det är typ mina enda besökare, men den tittar in flera gånger om dagen varje dag. Undrar om det är någon UM:are.


   
SvaraCitera
latest comments older comments