Outro:
se söt ut och få folk att gilla det jag visar.
; )
vi ska ha släktträff i augusti. senaste träffen var år 2000, efter det har jag bara träffat kusiner och moster/morbror. nära släkt alltså.. nu håller jag och mamma på att stalka upp de andra, som vi inte har sett på 12 år, på facebook
enhimmelskdrog:
er och moster/morbror. nära släkt alltså.. nu håller jag och mamma på att stalka upp de andra, som vi inte har sett på 12 år, på facebook
spännande! minns att jag var på en långt upp i Norrland när jag var liten. En släktingtjej i min ålder tog min fina dock Anna från mig och vägrade ge tillbaka henne. Så släktträffar har ett liten bitter klang för mig uhhuhu
enhimmelskdrog:
vi ska ha släktträff i augusti. senaste träffen var år 2000, efter det har jag bara träffat kusiner och moster/morbror. nära släkt alltså.. nu håller jag och mamma på att stalka upp de andra, som vi inte har sett på 12 år, på facebook
Åh vad mysigt!
jag saknar släktträffar 🙁
isola:
En släktingtjej i min ålder tog min fina dock Anna från mig och vägrade ge tillbaka henne. Så släktträffar har ett liten bitter klang för mig uhhuhu
haha, aw
har höga förväntningar på detta eftersom det är många sysslingar och så som är i min ålder (eller iaf mellan övre tonåren men ändå under 25 liksom) och mina kusiner är också i den åldern. TROR DET KAN BLI SKÖÖJ
synd att flera av dom är snygga hittade en med dreads också. dreeewl (borde kanske inte tänka så om släkt men kan inte låta bli)
Zapetta:
jag saknar släktträffar 🙁
jag med 😀 minns inte så mycket för jag var bara 9 år senast, haha. men tror det kan bli kul nu iaf!
Chibibbi:
Samtidigt vill jag skydda honom från världen. Vill inte att någon/något ska förstöra hans godhet. Men jag tror jag måste låta honom leva livet. Det jag kan göra är att hela tiden finnas här och inte låta något knäcka honom. Jag tror han skulle kunna få många människor i hans omgivning att må bra.
Så fint!
Jag tror bara att du ska vårda bara relationen mellan er och stötta honom när han behöver, som du är inne på. Han ska ju få möjlighet att leva sitt eget liv, kanske kommer han börja umgås med fel sorts människor och göra en massa misstag men det är ju en del av livet. Så se upp med att vara överbeskyddande, var bara kärleksfull och någon han alltid kan vända sig till.
malvan95:
Så se upp med att vara överbeskyddande, var bara kärleksfull och någon han alltid kan vända sig till.
Javisst. Det misstaget ska jag inte göra, då jag själv har erfarenhet av detta. Tack för dina ord.
enhimmelskdrog:
jag med 😀 minns inte så mycket för jag var bara 9 år senast, haha. men tror det kan bli kul nu iaf!
Ja det blir det säkert!! Vad ska ni göra? 😀
Zapetta:
Ja det blir det säkert!! Vad ska ni göra? 😀
vet inte riktigt om vi ska "göra" nåt speciellt blir väl mest käk och dryck och väldigt mycket catching up
enhimmelskdrog:
vet inte riktigt om vi ska "göra" nåt speciellt
blir väl mest käk och dryck och väldigt mycket catching up
Fett nice! 😀
isola:
fin! hur ska den se ut som klar?
svårt o förklara, har ingen bild att visa heller för tatueraren har skissat upp själv. Men kommer bli awesome! Kommer ha den i färg, för har ju färg på låret.
enhimmelskdrog:
SNYGGGGG
Tack
isola:
är så sugen på att tatuera mig igennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bara kör kör kör!!
fast just nu har jag väldigt ont i armen, tycker nästan att smärtan efter är värre än tiden under nålen
malber:
är värre än tiden under nålen
Hur känns det?