trött
seg
somnar snart
El Guaje:
Ja till slut gjorde jag det!
Men boendet var ett större problem än vad jag trodde, men på nåt sätt ska det säkert lösa sig.
GRATTIS!!!
x_marty:
Undra vad en flickvän skulle sagt om jag till exempel sov där och jag satt i tvångstankar "nu måste jag skölja ur håret innan jag går och lägger mig".
Hon hör inte dina tankar
Zapetta:
GRATTIS!!!
Tack så mycket.
skolan börjar på torsdag
samma dag börjar jag i samma klass som min kille, vet inte hur det kommer fungera. Vad tänkte man liksom?
åh juste, man tänkte inte alls!!
men det ska lösas, för det vill jag ändå, väldigt mycket.
liten lady:
samma dag börjar jag i samma klass som min kille, vet inte hur det kommer fungera. Vad tänkte man liksom?
Jag trodde du och semi var joined to the hip?
zIGGE:
Jag trodde du och semi var joined to the hip?
va nej vad fick du det ifrån?
vi är bara kompisar
"Imorgon är en ny dag. Imorgon har saker lagt sig.
Måste orka jobba imorgon. Kom igen nu!"
Att jag är kissnödig. Att jag är (bekräftat)sjuk. Att jag är jättetrött, men kan ändå inte somna
Växlar.........
Första körlektionen idag. Ahhhh. Gick skitkasst. Har en till lektion imorgon. Vill inte, hoppas jag överlever.
El Guaje:
Ja till slut gjorde jag det!
WöööÄÄÖÖÖ grattis!
El Guaje:
Men boendet var ett större problem än vad jag trodde, men på nåt sätt ska det säkert lösa sig.
Ja det finns ju alltid tält.
Eller så kan jag hjälpa dig att bygga en koja. mvh kojexperten
krasch:
WöööÄÄÖÖÖ grattis!
Tack ska du ha! Har dock svårt att vara helt glad ännu innan jag hittat boende.
krasch:
Ja det finns ju alltid tält.
Eller så kan jag hjälpa dig att bygga en koja. mvh kojexperten
Tält låter skönt i vinter! Haha visst, om en kojexpert som du hjälper till ska vi nog kunna få till något jag kan överleva vintern i! Hör av mig om det skulle bli aktuellt. Chanserna för det är ganska goda!
börjar ångra beslut om att inte ta lån och flytta hemifrån, men det är nog bara just nu för att familj är larvig. hoppas jag.
Zapetta:
Hon hör inte dina tankar
En så länge.
El Guaje:
Har dock svårt att vara helt glad ännu innan jag hittat boende.
Förstår oron. Men det löser sig nog. Ängelholm liksom, någon svinkvart borde finnas till förfogande.
El Guaje:
Tält låter skönt i vinter!
Eller hur! Bara att isolera med renhud.
El Guaje:
Haha visst, om en kojexpert som du hjälper till ska vi nog kunna få till något jag kan överleva vintern i! Hör av mig om det skulle bli aktuellt. Chanserna för det är ganska goda!
TJOH!
😀
En strand(koja)villa uppe i ett träd ska du få i sådana fall.
Jag vill runka av en annan kille HEHE