Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden

latest comments older comments

Ämnesstartare

Klockan är bara tre, trodde den var sju. Vilket vedervärdigt kryp. Känner bara förakt

det här

SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte gå och borsta tänderna fast jag vet att jag borde

SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig taggad för att jobba[cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

köpa kurslitteratur för ockerpris

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte tipsa om förlustgaranti för SL Access-kort

Det innebär att om man förlorat och spärrat ditt kort hos SL, får man ett nytt hemskickat med samma innehåll som fanns när det spärrades. Alltså om du tappar bort ditt kort eller det blir stulet kan du får ett nytt.

1. Skapa ett "Mitt SL-konto" på Sl.se
2. Registrera det nya kortet på ditt konto
3. Färdig! Nu har du förlustgaranti på alla biljetter som finns uppladdade på det registrerade kortet.

(Nej, det här gangnar inte mig på något sätt och är inte reklam. Bara enkel kunskapsspridning för folk som har tendens att ha bort sina SL-kort och ej vill behöva köpa nytt hela tiden pga det)

SvaraCitera
Ämnesstartare

huvudvärk

SvaraCitera
time
 time

Kan inte sluta skratta åt att paketet jag beställt från H&M väger ELVA FUCKING KILO och jag undrar hur jag ska få hem det för jag orkar knappt bära matkassar om de har mer än två liter mjölk i sig.

Så undrar jag om H&M har varit tvungna att specialbygga en postkartong för det här tillfället eller om de tänker skicka många kartonger skilt.

SvaraCitera

Det fanns någon anka där heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee​eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeLLLLLLLLLLLLLLAAAAAA TIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

är helt slut

SvaraCitera
Ämnesstartare

undra om det blir bra eller inte

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Kan inte sluta skratta åt att paketet jag beställt från H&M väger ELVA FUCKING KILO

vad i hela friden har du köpt på h&m som väger så mycket? [rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

när ska jag sticka? hoppas personen ringer så att jag har marginal på mig att ta mig till stationen OCH packa ner min dator..

jag är inte superwoman även fast det kan vara lätt att missta sig

SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

undra om det blir bra eller inte

det blir nog bra 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar verkligen när folk stirrar på mig.

SvaraCitera

insåg att jag i princip inte bryr mig om något jag brytt mig om alldeles för mycket i 1½ år. Det känns helt galet konstigt.

SvaraCitera
latest comments older comments