och dusch
åh kommer ni ihåg pingulåten? mippmippmippmippmippmippmippmippmippmippmippmippmippmipp.
precis så gick den.
:(((((((((((
...
urgent for a finish line
and I have been missing the rapture this whole time
of being forever incomplete
...
Nervös är jag också. Katten mjauar. Jag borde duscha.
Ska åka till Katerineholm med en uppsättning däck. Roiliigttt
Pickaboo:
beställde inte, det blev lite mycket pga var tvungen att köpa skor också. gillar dom!
Fett snygga, bortsett från färg (enligt min smak), finns i svart?
Jag fryser
hej um jag har försovit mig om jag åker till skolan nu kommer jag hinna va med på 10 minuter lektion. Ska jag epilera benen istället? Hur många dagar tar det för benen att bli fina igen efter epilering? Är dom fina till på fredag?
ska jag gå till praktik eller ej, kan inte bestämma mej
fryser och börjar nog bli sjuk, då smittar man, tänk om någon dör, jag vill inte döda folk.
elverpigen:
Hur många dagar tar det för benen att bli fina igen
har aldrig varit med om att dom blir "fula"? hur menar du?
sweetyes:
har aldrig varit med om att dom blir "fula"? hur menar du?
rödprickiga
Artie:
ska jag gå till praktik eller ej, kan inte bestämma mej
fryser och börjar nog bli sjuk, då smittar man, tänk om någon dör, jag vill inte döda folk.
artie parti
jag tycker du ska: stanna hemma pga det har jag gjort idag.
elverpigen:
rödprickiga
ahaa, okej. jag brukar inte bli så, men nu nÄr du sÄger det så har jag en kompis som brukar bli röd och typ svullen men tror att det brukar gå över till nÄsta dag för henne!
alla som är självdestruktiva borde skaffa en epilator istället
sweetyes:
ahaa, okej. jag brukar inte bli så, men nu nÄr du sÄger det så har jag en kompis som brukar bli röd och typ svullen men tror att det brukar gå över till nÄsta dag för henne!
gött, får smörja in med sån där no red marks-kräm eller vad den nu heter. Brukar lindra lite för mig iaf
studiedag, överväger att viga den åt husliga bestyr så som tvätt, sömnad och bakning: