Mog1
Direktör Bajskorv:
Mog1
förlåt ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
hej, jag har sovit hela dagen för jag är sjuk och nu är jag pigg och är trött på att spela spel vad ska jag göra?
Wilmaaa:
hej, jag har sovit hela dagen för jag är sjuk och nu är jag pigg och är trött på att spela spel vad ska jag göra?
Börja med att hålla käften och sen kan vi snacka...
Wilmaaa:
Börja med att hålla käften och sen kan vi snacka...
JÄVLA RASIST! I allafall, fan vad törstig på vatten jag blev men det är NO WAY att jag tänker resa mig upp och hämta det nepp.
Wilmaaa:
JÄVLA RASIST! I allafall, fan vad törstig på vatten jag blev men det är NO WAY att jag tänker resa mig upp och hämta det nepp.
Du är en jävligt patetisk människa vet du det? Gå och lägg dig!
Wilmaaa:
Du är en jävligt patetisk människa vet du det? Gå och lägg dig!

Res nullius 2.
uhuhuhuhu är jättesjuk
Ikväll är det en sammandrabbning mellan Hammarby och Jönköping Södra. Ska Jönköping lyckas sätta käppar i hjulet för Hammarby som gjort en horribel insats med uteblivna resultaten från säsongen början och riskerar nu att hamna i division 1 efter årsskiftet.
Jag sympatiserar inte med någon av klubbarna men kan inte undgå tanken beträffande Hammarby-spelarnas kniviga situation.
Skrattar galet åt Hammarby ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Skyller på trötthet.
Fast nej, patetiskt HAHAHAHA.
Här sitter jag, kurerar hals med varmt kaffe på väg till Västerås för att hämta mamma på sjukan. Radical Face skrålar ur högtalarna. Och jag inser... inser att trots hur mycket jag avskyr att dela tak med min familj, trots att jag smärtar av förkylning. trots att det är mulet och trist ute.trots att kaffet är blaskigt och från MacDonalds... så mår jag bra idag.
Fast i slutändan var det nog bara Radical Face's förtjänst.
fryser inomhus
opeppt att dra ut
också opeppt att dra till skola
och mest opeppt att plugga efter skola
wööö
Fryser, är täppt i näsan, har feber, är yr, är matt, har ont i halsen osv.
Vill orka duscha.
Kan ingen komma och lägga ned mig i ett jättevramt bad?? Fast det kanske skulle göra mig sjukare iof.
oj glömde: uhuhuhuhuhu