Maxwinner:
jag vill bli full
El saber mftah al farage.
Chibibbi:
Cthulhu Ftangh!
Semi:
Cthulhu Ftangh!
Nej. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Chibibbi:
Nej.
Vovarorfoföror inontote? ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
MMMMM nyduschad. Underbar känsla av freshness. Doftar ljuvligt också. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Semi:
Vovarorfoföror inontote?
För persiska med dubbel betydelse är mycket coolare än random monster-whatever-prat. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Chibibbi:
För persiska med dubbel betydelse är mycket coolare än random monster-whatever-prat.
Fast att kalla på Cthulhus återkomst är mycket smexigare, TENTAKLER.
Semi:
Fast att kalla på Cthulhus återkomst är mycket smexigare, TENTAKLER.
Låter som äcklig bläckfisk-porr. Nä tack. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Chibibbi:
Låter som äcklig bläckfisk-porr. Nä tack.
Fast så var det inte det utan var en ASCOOL bok om ett ASCOOLT monster som dödar ASCOOLA människor i en ASCOOL stad.
Bara du som tänder på tentakelporr.
Varför blir man alltid sömnig när man pluggar men aldrig det när man faktiskt vill sova??!
Jag vill sova... ![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
folk vill festa i helgen, känner mig som skit, orkar jag åka till stad jag inte kan ta mig hem från och sitta där en hel natt för att vänta på tidigast möjliga tåg hem? Har gjort det typ 12 gånger det senaste kvartalet och det blir jobbigare för var gång
Semi:
Fast så var det inte det utan var en ASCOOL bok om ett ASCOOLT monster som dödar ASCOOLA människor i en ASCOOL stad.
Nej. Monster är så yesterday. Nu är det sprakly vampires som är the shit.
Semi:
Bara du som tänder på tentakelporr.
Mm, så äre.
kollar varje dag.
kan inte sluta.
är jag beroende??![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Planen om att sova gick inte så värst bra.
Chibibbi:
Nej. Monster är så yesterday. Nu är det sprakly vampires som är the shit.
Inte sant, för nu är det ju inte ens det. Nu är det ju överkåta muskelvampyrer som gäller! (tror att True Blood-generationen är större än Twilight-generationen!)
Chibibbi:
Mm, så äre. kollar varje dag. kan inte sluta. är jag beroende??
Det är bara beroende om du inte kan sluta. Du kan sluta, men vill bara inte. ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)