Här kan ni skriva era små tankar. De som är för små för att skapa en tråd om, men för stora för att bara låta passera.
Kommer på mig själv att leta efter en passande tråd för just såna här tankar hela tiden. Nu tar jag saken i egna händer (hähä) och gör en själv!
har bara loggat in utan å skriva något direkt så nu kände jag nej nu måste jag spamma här då. Nu ska jag städa inför besök av min syster och hennes nya pojkvän för första gången. Ska bli spännande.
JAG STICKER I SEPTEMBER
HAR FÅTT NOG
JAG VILL INTE HA MER
Dövar tystnaden med dissonans, inte frisk någonstans.
frukt:
han hade kommit hem full och kåt efter att partande nästan ha fått till det m en brud, så när han lade sig i sängen låg han sen på nacken och lyfte upp rumpan mot taket med händerna i knävecken och drog snopp mot mun, han ploppade toppen ba
hahaha alltså och varför det du detta? smsa han dig direkt eller uppdaterade han status?
honolulu:
hahaha alltså och varför det du detta? smsa han dig direkt eller uppdaterade han status?
han är en mkt mkt snuskig person han
pizdakurac:
carl silversporre
så bra
i mina tankar just nu: vill köpa en riktigt tunn whiteboardpenna.
frukt:
såg en av dina matematik-kompisar på stan idag. han som är mest bratig. sett honom två gånger denna sommar!
retstickan:
såg en av dina matematik-kompisar på stan idag. han som är mest bratig. sett honom två gånger denna sommar!
ah, najs! jag letade efter en av dem på klädbutik i stan igår
vart såg du han bratiga?
MAT
frukt:
vart såg du han bratiga?
utanför åhlens, han gick med två andra killar tror ja
fast jag kan typ tio personer här som skriver bättre än jag så jag är inte um:s språkexpert egentligen
eller tjugo. högst trettiofem.
frukt:
som du då, kan inte föreställa mig obehaget du kände när han på något sätt berättade
Hetsätit äckel-godis. Gillar inte ens godis, äter aldrig godis. Köpte det bara därför.