blev lite ledsen när jag fick en maska i mina strumpbyxor.
de var jävligt hållbvara dock
köpte dem i japan för rätt exakt 3 år sedan för ungefär 30 kronor.
anmälde mig till en resa till bryssel med luf.
anmälde mig 30 min efter att anmälan kommit upp, så tror jag har relativt goda chanser att få komma med![[love]](/img/smilies/love.gif)
Chibibbi:
nä, men hittills har det inte gått så bra. så bättre att säga nej än att säga ja, då vissa kanske blir besvikna om det visar sig att det ej blir ja.
jag hade då helst velat höra "jag ska göra mitt bästa, för jag vill verkligen dit!", old-chibbistyle. ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
finns det något jag kan göra för att hjälpa till?
amsi:
nej, går inte. då visar jag ´fittan.
du vissar den, men ahh ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Sa ju att det funkar bara man vill ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
tazzegeek:
Sa ju att det funkar bara man vill
vänta, ska bara hoppa ut genom fönstert och se om jag kan flyga. jag kan ju om jag vill. kommer inte dö.
parklife:
jag hade då helst velat höra "jag ska göra mitt bästa, för jag vill verkligen dit!", old-chibbistyle.
optimism är inte längre min grej, hehe. men kollar såklart med etablissemanget, innan jag ger ett definitivt beslut.
parklife:
finns det något jag kan göra för att hjälpa till?
🙂 riktigt fint av dig att erbjuda dig, plajjan. har kvar ditt brev/e-mail. tänker att det kan vara en bra grej att använda sig av det.
Chibibbi:
optimism är inte längre min grej, hehe
tråkigt att höra.
Chibibbi:
🙂 riktigt fint av dig att erbjuda dig, plajjan. har kvar ditt brev/e-mail. tänker att det kan vara en bra grej att använda sig av det.
vi är många som bryr oss om dig vet du.
ja, absolut, bara att ändra ett par ord så. se till att göra det denna gången bara!
amsi:
vänta, ska bara hoppa ut genom fönstert och se om jag kan flyga. jag kan ju om jag vill. kommer inte dö.
du kommer flyga ett litet tag, men antagligen dö ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
inte värt att testa bara för att se att man kan flyga en liten stund på väg ner ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
tazzegeek:
inte värt att testa bara
tazzegeek:
det funkar bara man vill
jag hatar att bli fasthållen.
höna:
r grönt hmm
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
färga grönt det vore helt otroligt estetiskt tilltalande på dig
diskuterar semantik i över en timme
missar demonstration p.g.a. tidsouppmärksamhet
KÄNNER FÖR ATT SKRIKA RAKT UT, TROR INTE ATT DET UPPSKATTAS AV KUNDER OSV...SÅ SKRIKER HÄR LITE
Haha
Ögon i en plåthink:
missar demonstration p.g.a. tidsouppmärksamhet
aaaaaah jag hade nog velat gå på denna demonstrationen
jävla semantikdiskussion