såsse, usch
Såsse-Anel
passaro:
Lounge:
masserade/smekte honom på ryggen o kollade superman med honom, sen smög jag fram tallriken o han åt allt
win!
Lounge:
om jag har så tur som igår så börjar alltid dagen med att jag får typ en blixt i huvudet eller ramlar hela trappen ner och slår i huvvet
hahaha förstår, men alltså nu när du haft tur, har det hänt något dåligt idag? eller väntar du bara på att något ska hända?
honolulu:
masserade/smekte honom på ryggen o kollade superman med honom, sen smög jag fram tallriken o han åt allt win!
sneaky
Fan va segt det är att vända tbx på dygnet ... ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
fast ahh, man ska ju orka att komma upp till skolan på fredag ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
honolulu:
sen smög jag fram tallriken o han åt allt
win!
kan du bli min storasyster? snälla. jag har mycket att erbjuda.
passaro:
sneaky
funkar alltid
amsi:
kan du bli min storasyster? snälla. jag har mycket att erbjuda.
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Är grinig idag, är stressad till en kurs så käkade en macka på tuben varav tjejen framför satt och glodde sim fan så då frågade jag om inte hon också kunde gå och köpa en macka så att jag kunde glo på henne när hon åt så att hon fick känns hur det känns ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
en vanli konversation mellan mig o kompis
kompis: me djosefin?
jag: aa med djosefin. juicefin
kompis: esofagusatresi
kan man säja sylta kakor?
man kan säja salta pinnar men, ah jag såg en föpackning me såna kakor me röd prick i mitten och ja tyckte de sto sylta kakor![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
men sylt är ingen smak..
jag skulel städa men sen kräktes jag och somnade istället ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
ritard
varför kräktes du
troro det är stressrelaterat
det har hänt förut att jag blir sjuk av stress och typ... kräks och somnar.