annoyed:
randvarnaren har gett ifrån sig ett gällt PIP ungefär varannan minut sen jag kom till lägenheten igår. Antar att batterierna behöver bytas, men dosan är givetvis strategiskt placerad där det är som allra hög
plinga på hos någon granne vettja
Fingerprints:
Vad fan skällde hon på dig för?
Kom en kvart sent och har någon gång innan avbokat alldeles försent, men det är verkligen ingen anledning att gå på mig på det där sättet. Hade sällskap med mig som jag inte ville bråka inför, men hade nog annars tagit en diskussion med henne. Jävla kärring. Tänkte att hon kanske hade en dålig dag, men när en annan patient kom in bakom mig smilade hon upp sig så att hon hade fått in hundra kukar i munnen och bräkte heeeeeej:))))))sådatbraväderidagdå
Ska dit på måndag för att säga henne ett sanningens ord, samt hennes chef.
annoyed:
Jag har samma problem. Tandis sa att jag hade förslitningsskador på kindtänderna pga. att jag biter ihop käkarna jättejättehårt under natten. Stressrelaterat ofc.Lösning: a) bettskena (hatar den pga vill ha munnen 100% stängd och läpparna blir torra) b) sluta vara stressad
Ah, min tandläkare sa att jag gnisslade tänder, detta var dock flera år sedan men men. Får kolla upp. Tror dock att det är stressen, ja.
Tänker på hur folk skulle känna om man berättade allt vad andra säger om dem, skulle de tro på det? Somliga skulle behöva höra snacket.
isola:
om de gillar dig så är det väl lugnt? fast de kanske bara gillar den du låtsas vara och du vågar inte vara dig själv?mvh invecklat
ja. du har rätt för dig.
Jr. HBT:
lera med diamanter i en jättestor torktumlare
låter väldigt vackert.
påminner mig för övrigt om ett konstverk jag hatar.
lönebesked, mm
Tickstart:
lönebesked, mm
Hade också hoppats på ett sådant. Lämnade in papper för att få ut friskvårdsbidrag men verkar som att det var för sent. Visserligen bara 700 spänn men de hade suttit fint nu.
iddqd:
Lämnade in papper för att få ut friskvårdsbidrag men verkar som att det var för sent
va, är du sjuk 🙁
Tickstart:
va, är du sjuk 🙁
http://www.skatteverket.se/skatter/formaner/personalvard/motionochannanfriskvard...
länken är trasig men aha, förmån
Jupp. Inte för att jag har något emot att betala för mitt eget tränande, men det hade varit skönt att få lite extra pengar.
mm 700 e mycke
frågade om sånt men bara folk me fast anställning fick de :((
1200 hade det varit på
När man har 8500 på kontot, 5000 i fasta räkningar och inte längre någon stabil inkomst så är det en hel del.