FishFace:
Ja, självklart. Men det betyder inte att jag behöver lära in fler.
Nej, men att fördjupa sinna kunskaper i Svenska, eller ännu hellre Engelska är ju awsome! Tycker jag i vart fall Att kunna formulera sig i text bra är awsome exempelvis
Ögon i en plåthink:
hippies
Tänker på MIB3 och hippiesarna i den filmen, och hur de i filmen ville göra ett statment om hur svarta hade det på 1970 talet ect.
kulturmarxisten:
Nej, men att fördjupa sinna kunskaper i Svenska, eller ännu hellre Engelska är ju awsome! Tycker jag i vart fall Att kunna formulera sig i text bra är awsome exempelvis
Alltså, svenskan har jag inget emot. Snarare tvärt om, finner jag stort nöje i att utvidga mina kunskaper. Samma sak i engelskan. Men jag ser inget nöje i att lära mig fler språk, komplicera saker yttligare.
kulturmarxisten:
Tänker på MIB3 och hippiesarna i den filmen, och hur de i filmen ville göra ett statment om hur svarta hade det på 1970 talet ect.
MIB3
är det någon slags förkortning eller det hela filmnamnet
jag tror mig inte ha hört talas om den filmen förr
närifrån är den
gjord i vilket land
FishFace:
Samma sak i engelskan. Men jag ser inget nöje i att lära mig fler språk, komplicera saker yttligare.
Jo, det har du rätt i, att kunna exempelvis Engelska på ett högre nivå är ju mer värdefullt än att kunna andra språk halvbra exempelvis. Det tar ju typ 10000 timmar att bli sjukt bra på något meanr jag...
Ögon i en plåthink:
MIB3
är det någon slags förkortning eller det hela filmnamnet
jag tror mig inte ha hört talas om den filmen förr
närifrån är den
gjord i vilket land
Men in Black 3, det är inte alls så mycket ingående om det. Men det är en del scener när de addresserar det...
kulturmarxisten:
Jo, det har du rätt i, att kunna exempelvis Engelska på ett högre nivå är ju mer värdefullt än att kunna andra språk halvbra exempelvis. Det tar ju typ 10000 timmar att bli sjukt bra på något meanr jag...
Precis. Så jag föredrar att gå fullt ut på ett spår, snarare än att dra runt på tio halvfärdiga.
FishFace:
Precis. Så jag föredrar att gå fullt ut på ett spår, snarare än att dra runt på tio halvfärdiga.
Inte dumt tänkt alls!
alltså jag hatar verkligen attityderna hos vissa hippies jag träffat
så jävla dumma i huvudet/konstiga
dom ba':
ameh allt dåligt kan du få bort om du vänder dig INÅT IN I DIG SJÄLV
och mediterar bort det dåliga och graspar harmonin i dig
det är det enda som behövs för det finns ju inga YTTRE FAKTORER som kan tänkas bidra till omående nej nej
och man ska aldrig vara arg det är inte en känsla som är okej för någon att ha meditera bort din ilska nu
ilska kan aldrig vara konstruktivt ingen får vara arg på något
och man ska inte problematisera något man själv kan tänkas vara en del av heller för nej då blir jag kränkt!!!
och jag ser inte hudfärg jag agerar aldrig rasistiskt!!!
slut på vad dumma hippies säger
Jag har blivit förväxlad med en doktor i usa (heter samma sak), och patienter skriver till mig och vill bli min vän på fb. Så¨jag tänker hur surrealt det är
Hen verkar vara omtyckt
om jag fick mvg i steg 1 2 3 samt alla delar av steg 4 jag pallade genomföra
kommer jag sannolikt klara spanska på högskolenivå då
uääh
proteus har en rogivande avatarbild
Ögon i en plåthink:
om jag fick mvg i steg 1 2 3 samt alla delar av steg 4 jag pallade genomföra
kommer jag sannolikt klara spanska på högskolenivå då
uääh
Om du har motivationen att plugga så tror jag på dig
Ögon i en plåthink:
ameh allt dåligt kan du få bort om du vänder dig INÅT IN I DIG SJÄLV
Ögon i en plåthink:
det är det enda som behövs för det finns ju inga YTTRE FAKTORER som kan tänkas bidra till omående nej nej
De är förmodligen helt blåsta och jobbiga att ha att göra med. Samtidigt så är det så att i slutändan så är det vi som beslutar vem vi är och hur vi ska uppfatta oss själva ect. En som har skriivt mycket om det är psykologen Mihaly Csikszentmihalyi.
Ögon i en plåthink:
ilska kan aldrig vara konstruktivt ingen får vara arg på något
Ilska kan vara en väldigt bra drivkraft att förändra saker till det bättre!!!!!