Ögon i en plåthink:
slut på vad dumma hippies säger
honolulu:
din mamma bestämmer allt
nej
honolulu:
jag med, får ont i magen av det så vill helst ej ha d så kallt. idag hade ja ont i 3h medan min kompis va här, så ja låg o vred mig o hon väntade ut+pysslade me lite annat. d va jobbigt.
kan tänka mig det. så jobbigt när man inte kan göra något åt såken heller. dumma stökiga kroppar vi har, de borde lyda mer.
honolulu:
aaa men inte inatt ju knäppis menade sen
honolulu:
säg att du vill bli/pluggar till logoped
(serri det är status där ju) eller att du ska plugga till förskolelärare men vill känna efter om det är det du vill eller whatever
ljuga för tanter aa, fast vet inte om det funkar med tider, ska kolla upp dock. är så sugen på att byta jobb.
supply:
tänker: vem är kulturmarxisten? borde jag veta detta?
den som pratade som m3lis
Tickstart:
vi ska leka!
aha!
på riktigt????
Tickstart:
varför är japanen inloggad .44 sekunder åt gångenär hon elallergiker eller
nä försöker kombinera um med ett riktigt liv
jävla katt
han hittade en foliebit han lekte med
sen lyckades han välta ut hela jävla vattenskålen
ÅÅÅÅÅÅÅH
En fördel med att jag var på jobbet till 00.30 är att jag inte FÅR vara på jobbet förens 11.30
Der fittiga ed att vara uppe sent på nätterna, är att man sen på morgonen är så jävla trött. Vem fan orkar räkna matte när huvudet står still? Vill hem och sova... Käner för att bitcha med någon, men vi är bara tfyra pers+mig här... Svårt att bitcha då, liksom.
Jaha, då har jag suttit i navet i 1,5 timma. Ska sitta 1,5 timma till, sedan lunch. Sedan 3 timmar till. Suveränt skolsystem alltså. Verkligen helt fantastiskt bra.
tänker på att vanishreklamen är så sjukt töntig
DÖR
åh, jag hatar den vem säger solkiga kläder
undrar varför mina händer är så kalla när jag är så varm
höna:
DÖR
den är hemskt obehaglig
Hjärtlös:
den är hemskt obehaglig
hahaha JA! hatar när hon säger " och det betyder väldigt mycket för mig att inte gå runt i solkiga kläder" hahah som om man skulle dö
höna:
hatar när hon säger " och det betyder väldigt mycket för mig att inte gå runt i solkiga kläder" hahah som om man skulle dö
det är den värsta biten
Chibibbi:
den som pratade som m3lis
vaaa?