Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

jättefin

SvaraCitera

Plejadisk Panda:
jättefin

Vill höra Cobraks ord

SvaraCitera
Cobrak

SkeletonGirl:

Vill höra Cobraks ord

jättefin

SvaraCitera

Mitt liv äger just nu inte för att deppa ner er andra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Donkeking:
Mitt liv äger just nu inte för att deppa ner er andra.

Nice att du känner så ju Party

Om man blir deppig för att andra mår bra så tycker jag att man inte riktigt har alla hästar hemma 

SvaraCitera

Hittar inte mina tutti frutti. Jag sparar alltid mitt godis tills jag mår bra och jag behöver komma in i dramat med en riktig start. Det var en vecka sedan jag var i Skåne och en vecka har de vart borta från mig. Två veckor utan serie.

Någon sa att de gömt de i en skål för att jag inte ska ta hela påsen på en gång. Hur många veckor kommer det gå och veta att det finns godis hemma. 

Jag vill ha svaret nu annars måste jag lida mig med och flytta över bilder till datorn. Kan inte njuta av serien.

SvaraCitera

Det är kallt. 

SvaraCitera

Blev sur när någon sa "det här fika stället ska jag visa för dig" och det var det som jag föreslagit..  Icke!

SvaraCitera

Kul med att de finns ställen där man inte kan ta med sig barn för det finns inga räcken. Nog enda gången jag gillar att det inte finns vägräcke Hjärta

SvaraCitera

Mår illa, tror det var efter för mycket promenader och blåst. 

SvaraCitera

Har tinnitus och någon som lyssnar på motorer vägrar sänka. Blir inga serier ikväll. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

fan att donkeking ska må så jävla bra

SvaraCitera

Din kvinna:
fan att donkeking ska må så jävla bra

Jag vill ha hennes docka. 

SvaraCitera

Planera outfit inför halloween då Rullar ögonen gissa med vem.. 

SvaraCitera

Saknar vårt tim Burton mys, började med två filmer sen blev det inget mer med det. Vi som skulle ha det varje år. Lite jobbigt i början med fel godis. Nu ska jag skälla på henne om hon har det med sin pojkvän.

SvaraCitera
older comments