Dags att knega snart
Återfall.
Det var en söt kines pojke och jag hörde att pappan ropade "luka" "luka" det gjorde min dag
Gick förbi skogen imorse och hörde precis som i en rysare när något prasslade i buskarna men det var mer som att det knäcktes likt en dinousaurie eller ett vildsvin eller så var det bara.. en människa. Men vad ville människan med kvistarna? Det fanns inga band, inga stolpar. Jag ringde hem och fick svaret "gå inte in i skogen"
Jag vill veta vad det var
Det var älgar jag hörde!!!
Precis efter att jag ringt hem hade dem sagt i radion: "varning för två älgar ute på vägen"
SkeletonGirl:
Det var älgar jag hörde!!!Precis efter att jag ringt hem hade dem sagt i radion: "varning för två älgar ute på vägen"
älgar är ju snälla. jag höll på att få mitt ben avhugget av en orm idag eller visst är det sånna som låter som otroligt arga katter
dahlbear:
älgar är ju snälla. jag höll på att få mitt ben avhugget av en orm idag eller visst är det sånna som låter som otroligt arga katter
Jag vill se en älg springa bredvid en cykel.
dahlbear:
make it happen
det var min första tanke när barnen kom cyklande bredvid mig, skogen och älgarna, samt bilarna. Vilken tar älgen först..fast de har bara stått där på vägen innan utan att flytta sig precis som fåren. Roligare att möta en orm.
SkeletonGirl:
det var min första tanke när barnen kom cyklande bredvid mig, skogen och älgarna, samt bilarna. Vilken tar älgen först..fast de har bara stått där på vägen innan utan att flytta sig precis som fåren. Roligare att möta en orm.
jag tror du skulle vilja se renar
Jag längtar tills dagen jag samlar ihop mod för att avregistrera från denna sajt. Men ikke idag.
Captain Jack Sparrow:
Jag längtar tills dagen jag samlar ihop med för att avregistrera från denna sajt. Men ikke idag.
Ojojoj!