Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Cobrak

å stackars alla pensionärer som som inte får ett skit å måste se sverige gå åt helvete

gj gj 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
haha lönt att betala skatt när skattesystemet bara fuckar en i röven

spyr på sverige

Därför man jobbar svart Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon borde göra en tråd där man lägger ut dagens morgonfrilla/frisyr

Det skulle va kul 

SvaraCitera

Asstriid:

Det skulle va kul 

Börja med och lägga upp en bild (a) 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Det skulle va kul 

En före detta admin för sidan hade ett sånt projekt där han skulle ta såna bilder under lång tid eller nått, vet inte om det blev något av det

SvaraCitera

Allt gungar !

SvaraCitera

Ligger i sängen och funderar på varför jag var taskig mot en annan kille i dag , varför svarade jag nedvärderande och spydigt på hans fråga ? Såg att han blev lessen när han gick i väg , så jävla onödigt av mig att att inte kunna svara normalt. Jag ångrar mig så jävla mycket och skäms för mitt beteende.
I morgon kommer jag ringa honom och säga förlåt och säga att jag inte vet varför jag svarade som jag gjorde. Ångrar mig så jävla mycket att jag svarade som jag gjorde.
Ska försöka sova nu..men tankarna bara snurrar. 

SvaraCitera

lurifax69:
Allt gungar !

Du är jämt på färjan 

SvaraCitera

Peterc_16:
Ligger i sängen och funderar på varför jag var taskig mot en annan kille i dag , varför svarade jag nedvärderande och spydigt på hans fråga ? Såg att han blev lessen när han gick i väg , så jävla onödigt av mig att att inte kunna svara normalt. Jag ångrar mig så jävla mycket och skäms för mitt beteende.
I morgon kommer jag ringa honom och säga förlåt och säga att jag inte vet varför jag svarade som jag gjorde. Ångrar mig så jävla mycket att jag svarade som jag gjorde.
Ska försöka sova nu..men tankarna bara snurrar. 

Bra att du vet. 

SvaraCitera

Jag ringde till killen och bad om ursäkt och förklarade att jag inte vet varför jag betedde mig illa. Jag förklarade hur han skulle göra med det han frågade om  och jag sa även att jag kommer och hjälper honom i morgon.
Han blev glad och tyckte att det var schysst av mig.
Det känns så jävla bra att jag bad om ursäkt och att jag tänker hjälpa honom. Glad

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Bra att du vet. 

Jag ringde till killen och bad om ursäkt och förklarade att jag inte vet varför jag betedde mig illa. Jag förklarade hur han skulle göra med det han frågade om och jag sa även att jag kommer och hjälper honom i morgon.
Det känns så jävla bra att jag bad om ursäkt och att jag tänker hjälpa honom. Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Peterc_16:
Jag ringde till killen och bad om ursäkt och förklarade att jag inte vet varför jag betedde mig illa. Jag förklarade hur han skulle göra med det han frågade om  och jag sa även att jag kommer och hjälper honom i morgon.
Det känns så jävla bra att jag bad om ursäkt och att jag tänker hjälpa honom. Glad

Bra gjort! Tumme upp

Vet själv när man sagt något dumt och det skönaste är att få be om ursäkt!

SvaraCitera

Asstriid:

Bra gjort! Tumme upp

Vet själv när man sagt något dumt och det skönaste är att få be om ursäkt!

Jag är absolut inte den typen som brukar svara spydigt eller vara taskig mot någon , så jag vet inte varför jag var det mot honom när han bara frågade hur han skulle göra när han ska serva moppen. 
Men nu känns det riktigt bra när jag tog kontakt med honom och bad om ursäkt och lovade att hjälpa honom.

SvaraCitera

Peterc_16:

Jag är absolut inte den typen som brukar svara spydigt eller vara taskig mot någon , så jag vet inte varför jag var det mot honom när han bara frågade hur han skulle göra när han ska serva moppen. 
Men nu känns det riktigt bra när jag tog kontakt med honom och bad om ursäkt och lovade att hjälpa honom.

Jag tänker alltid att jag ska be grannen tvätta vår bil och måla vårt hus så får han gifflar och äppelpaj och våfflor eller en kopp kaffe.

SvaraCitera

Vår granne som vi lekte mycket med har flyttat och vi har tänkt hela tiden bjuda över på fika innan dess, vi tänkte det och har sett dem flera gånger åka förbi med bilen och vinkat. De sa inte tack och hejdå när de flyttade. 

SvaraCitera
older comments