Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

S3ON_pa_kort_besok:

Har han varit hotfull? Ledsen

Åh ensam hemma never gets boring! Hjärta

Aha, svaret kom fram. Jag tycker dem är för långa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON_pa_kort_besok:

Har han varit hotfull? Ledsen

Nejdå

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Aha, svaret kom fram. Jag tycker dem är för långa.

Ensam hemma-filmerna? Jag brukar titta på 1an och 2an en gång vardera varje år i november/dec - supermysiga!! 

SvaraCitera

S3ON_pa_kort_besok:

Ensam hemma-filmerna? Jag brukar titta på 1an och 2an en gång vardera varje år i november/dec - supermysiga!! 

Jag ville se shanghai noon när jag hörde det gick på tv men palla se om när det finns nya. Shanghai vågar jag inte se om jämfört med whitefang som är mer som Titanic. Jag vet inte varför jag var rädd för ensam hemma.

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag ville se shanghai noon när jag hörde det gick på tv men palla se om när det finns nya. Shanghai vågar jag inte se om jämfört med whitefang som är mer som Titanic. Jag vet inte varför jag var rädd för ensam hemma.

Se det som gör dig glad! 🙂 

SvaraCitera

S3ON_pa_kort_besok:

Se det som gör dig glad! 🙂 

Bumbibjörnarna ser jag aldrig på men bli glad bara av att tänka Oskyldig

SvaraCitera

Nu börjas det!
Nya livet

SvaraCitera

lurifax69:
Nu börjas det!
Nya livet

Låter som nya testamentet 

SvaraCitera

Uchs vad ensam och nere jag känner mig

SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Uchs vad ensam och nere jag känner mig

Hur är det idag?

SvaraCitera

Något gick fel
Det verkar som om innehållet du försöker spela inte fungerar. Prova igen om en stund.

Tv4play... -.-.-.-

SvaraCitera

Uchs vad mitt liv känns ensamt, sorligt, och grännses till hemskare och för ändring till de känns omöjligt pga olika saker ivägen ja inte kan ändra på

SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Uchs vad mitt liv känns ensamt, sorligt, och grännses till hemskare och för ändring till de känns omöjligt pga olika saker ivägen ja inte kan ändra på

Nånting måste det väl finnas som får en att hitta motivation. 

SvaraCitera

Asstriid:

Nånting måste det väl finnas som får en att hitta motivation. 

Kdrama, hundar, kex, killar, när en tjej sa att jag liknade någon i en anime jag inte tycker om tappade jag motivationen helt då jag nästan fick suget att börja se och när alla planer stämmer i kalendern.

Det värsta som hänt nu är att jag inte vet om jag äter för mycket bananer eller om det är tabletten som ställer till det.

SvaraCitera

0000000

SvaraCitera
older comments