Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Esnam i skolan  igen 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Ge oss ledtråd!

Måste bara komma på någon bra ledtråd. Medans kan jag tala om att fortsättningen på melodin är : nananananan

SvaraCitera

Asstriid:

Måste bara komma på någon bra ledtråd. Medans kan jag tala om att fortsättningen på melodin är : nananananan

Lalalalananannababababa, korvstroganoff...strong enough (cher)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Väg
Grundhandling
Trafikant
Osv osv osv

Tenta på torsdag och jag vill bara spela Elite Dangerous just nu... 

IMG_20191013_170231.jpg

SvaraCitera

Lav:
Väg
Grundhandling
Trafikant
Osv osv osv

Tenta på torsdag och jag vill bara spela Elite Dangerous just nu... 

IMG_20191013_170231.jpg

Jag brukar ha svårt och läsa min egen handstil, tänka på och göra mellanrum.. varför ska de ta så mycket tid 🙁 

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag brukar ha svårt och läsa min egen handstil, tänka på och göra mellanrum.. varför ska de ta så mycket tid 🙁 

Jag insåg det efter att detta skrevs i förra veckan (orkade inte ta ny bild för just nu) så jag har mellanrum mellan varje nytt ord jag ska skriva om nu Mycket glad

SvaraCitera

Jag blev lite kär idag, ingen djurälskare men kom en hund till jobbet idag och det var samma ras hemma hos mig. Dessutom hade vi gått på samma hundpromenad.

Men jag saknar inte hunden egentligen, lite mys och sedan aldrig mer. Jag råkade säga min hund och vi har ett ordspråk "vill du ha frambenen eller bakdelen på hunden" 

SvaraCitera

Jag kom med på film idag, ett litet barn härmade mig och rulla bollar, det kanske blir bagare en dag. Jag försökte bara se bra ut på film men jag tror mamman ville jag skulle titta på barnet på filmen.

Tyckte det var konstigt man inte frågar först om man får filma men jag skulle ha sagt något också så det var okej. Fick ju se filmen, ville egentligen inte se...tittade mer på mig än på barnet. Inget värre kan hända, glömmer det efter ett tag hur jag ser ut. 

SvaraCitera

Jag visste inte man kunde söka på smeknamn på Snapchat och inte själva användarnamnet. Eller hur gick det till? Jag har bara en susning vem han är Gråter

SvaraCitera

Tror jag blir GALEN

SvaraCitera

På folk som ställer samma tekniska frågor, de kan mer än jag men verkar inte finnas något rakt svar så varför fortsätta upprepa det jag redan nämnt Gråter Gråter

SvaraCitera

Aaaaaarghjdk

SvaraCitera

I nödsituation som denna är ingen aktiv heller så jag får prata med mig själv Trött

SvaraCitera

Håller hårt för öronen,hur kan någons ord på text höras när man inte vet hur rösten låter. Sluta. Hörselskydd hjälper nog inte fast vi har hur många som helst. Önskar jag kunde visa min ilska mer.

SvaraCitera

Tror jag är kär. Kanske visade min ilska ändå. Fick plötsligt ett minne där det hände samma sak med en jag var kär i x)

SvaraCitera
older comments