Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

ingen får sno min idé jag tänker legit göra detta

SvaraCitera

det är segt med människor som härmar mig Arg

SvaraCitera

dahlbear:
undrar vad som händer om man blandar i sitt blod eller sperma i en kaka. jag skulle kunna sälja sånt och bara säga extra protein och folk skulle gå på det

jag gör allt bara för och ha en anledning och gå fram till en kille men då kommer jag tvinga dig äta köttfärssås tills du spyr. Om du avslöjar det efteråt. Fast vad är så hemskt med och spotta i något? Är spott samma som sperma? Saliv var de. Det man inte märker märker man inte men är det sådana där soltorkade tomater då märker man det eller vegetariskt kött. Lasagne som inte är lasagne. Glutenfria kakor eller laktosfria har jag börjat med.

SvaraCitera

Är um dött? Är det dags att gå vidare? Är de dags att klicka den fasande "avregistrerad"

SvaraCitera
Ice
 Ice

widediaper:
är det bara jag som ska sova på Halloween istället för att festaSkadeglädje

Om du levt för hundra år sedan och sagt/skrivit så, då hade du fått en "enkel biljett" till dårhuset. icon_lol.gif

SvaraCitera

Om du levt för fyrahundra år sedan och haft den profilbilden, då hade du fått en "enkel biljett" till bålen. =X

Nej men Halloween är coolt, synd bara att typ ingen firar där jag bor eller av de jag känner. Fubbis att få bo i Stockholm, saknar ibland.

SvaraCitera

Ice:

Om du levt för hundra år sedan och sagt/skrivit så, då hade du fått en "enkel biljett" till dårhuset. icon_lol.gif

Om du levt för fyrahundra år sedan och haft den profilbilden, då hade du fått en "enkel biljett" till bålen. =X

Nej men Halloween är coolt, synd bara att typ ingen firar där jag bor eller av de jag känner. Fubbis att få bo i Stockholm, saknar ibland.

SvaraCitera
Cobrak

jocke/Kim:
Är um dött? Är det dags att gå vidare? Är de dags att klicka den fasande "avregistrerad"

ja

SvaraCitera
Cobrak

ha d

SvaraCitera

När ingen ville spela på isketch 2010 var jag fortfarande inne och loggades automatiskt ut så jag blev irriterad och hålla på sådär sen drömde jag om det flera gånger efter. Men nu har jag hittat några isketch spelare igen trots att det inte går att spela och jag hittade en från ungdomar på ett annat forum. Yeay. 

Jag vill oxå ha höstlov.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det ändå funkade att avregistrera 

SvaraCitera

Asstriid:

Byta flicknamn?

SvaraCitera

Crysilis:

Ge oss ledtråd!

Han hade aldrig svaret.

SvaraCitera

När man vaknar på sjukhus och har ingen aning vad som hänt . Antar att dem var lyckad!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Be någon av oss mods/admins ta bort din avatar så ska det gå Party

SvaraCitera
older comments