Lav:
Be någon av oss mods/admins ta bort din avatar så ska det gå
Ne kmr säkert ångra mig en dag
Asstriid:
Ne kmr säkert ångra mig en dag
Då finns Swisch för att få tillbaka kontot 😉 😉
Bara en vecka kvar!!!!!
Har öppnat en ny japansk butik i Nordstan, ska rusa dit och hoppas jag inte bara ser pocky. Kanske svampbob eller något liknande. Men när är man i stan...
ska leta efter strumpbyxor med till festen. Det viktigaste. Jag tror det är första gången jag inte behöver någon kofta.
Galet, ser en film och det är så sjukt.
Två cellomusiker träffas, en känd och en mindre känd, de blir vänner, den kända känner sig sjuk men tror att det är baksmälla så hon får piller av den andra där de bor på hotellet efter konserten, någon timma senare äter de på en restaurang och därefter åker de på en lång bussresa, den kända blir ännu mera sjuk och blir galen och spyr larver och känner kryp inuti handen så den andra tjejen ger henne en köttyxa att få veck handen med.
Grejen är att man sedan får se att hon är avundsjuk på den kända och därför blir vän med henne och ger henne hallucinationspiller och alkohol och stjäl köttyxan ifrån restaurangen de var på, lurar i henne allt med larverna och gör att de måste stiga av bussen mitt ute i ingenstans och lurar i henne krypen i handen osv osv pga att den kända hallucinerar så att hon går på det hela och sedan ger tjejen den kända tjejen köttyxan och säger att "du vet vad du måste göra".
Sedan vaknar hon upp på ett sjukhus utan hand och hennes "vän" har lämnat landet osv, allt detta för att den kända inte längre ska kunna spela sitt instrument, pga avundsjuka. Hur galet är detta?
Ska iallafall fortsätta kolla, har fortfarande halva filmen kvar, kände bara att det var otroligt sjukt gjort, längesedan jag fick se något sånt i film eller liknande som är så otroligt rubbat hos en karaktärs omdöme.
Okej, det där var inte alls det sjukaste i film på länge, inte nu när jag sett andra halvan. Vill inte ens skriva om det.
Galet vad Jameela Jamil och Hannah Simone är lika till utseendet. Iallafall utifrån de tv-serier jag sett.
Sålde ena bilen idag, la ut annonsen på blocket och en timme senare så vart bilen såld. Aldrig tidigare lyckas sälja något så snabbt.
vill kunna skratta så här
Vad är grejen med risifruttis reklam på sociala medier, varför ska den alltid hamna på ansiktet
Omg har sett en användare som varit medlem här i 15 år, som nyss skrivit inlägg.
Ice:
Omg har sett en användare som varit medlem här i 15 år, som nyss skrivit inlägg.
Haha, ja det finns. Har själv hängt här ett tag nu men inte riktigt femton år .
Men finns ju gamla konton men bara några få av dom som skriver då och då.
Crysilis:
Haha, ja det finns. Har själv hängt här ett tag nu men inte riktigt femton år .
Men finns ju gamla konton men bara några få av dom som skriver då och då.
Ser att jag skrev fel, 14 år skulle det stå.
Den här snubben: https://ungdomar.se/forum/thread/hur-gar-det-med-no-nut-november/14129647#forum_post_id-14129647
Ice:
Ser att jag skrev fel, 14 år skulle det stå.
Den här snubben: https://ungdomar.se/forum/thread/hur-gar-det-med-no-nut-november/14129647#forum_post_id-14129647
Ah ja, woaw. Vet att https://ungdomar.se/profile/my_dreams_are_her var ett gammalt konto men har inte skrivit någonting nu på ett tag.
Annars var det någon som skrev med ett 2003 konto för några månader sen har jag för mig, minns inte vem det var. Galet ändå, tiden går fort