Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag tänkte på forumlekarna Ledsen

va

SvaraCitera

Uppdatering: jag kommer få ett riktigt jobb i framtiden. Där de med funktionsnedsättning jobbar. Jag ska avsluta fiket och det gör mig så nervös för jag måste gå dit en vecka till och låtsats som ingenting och en tant som sa att jag borde vara där alla dagar när jag var hos läkaren en dag kommer börja gråta antagligen. Men det är inte jag som ska avsluta det helt själv utan det får faktiskt min handledare hjälpa mig med. Blivit ännu gladare då jag har ett till jobb som alltid finns kvar om detta nya inte skulle fungera. Ska träffa min gamla chef och fika med henne Rodnarhade vart kul om hon kunde komma på min kompis utställning som jag äntligen har träffat från Instagram. Det här blir andra gången vi ses, synd att jag missar live bandet jag stalkar. Så mycket ork har jag inte efter jobbet och svår resväg. Januari börjar jag, då kommer jag sitta på en kontor stol med lite apparater. 

SvaraCitera

Kommer bli så tråkigt efter denna helgen Gråter

SvaraCitera

Jag skulle göra våfflor men fick inte det förrän imorgon till fars dag och då ska jag vara borta så länge som möjligt från hemmet och gå på tårtbuffe. När får jag lov och göra våfflor? Hoppas jag inte är för trött imorgon.

SvaraCitera

Ett under att jag inte blivit sjuk med.

SvaraCitera

Vad är grejen med att skådisar i sena 20-års åldern spelar tonåringar, det är ju så uppenbart tydligt att denna skådis som är 28 år IRL inte överhuvudtaget möjligtvis kan föreställa denna 17-åring som hon spelar.
Eller killen som IRL är 26 år spelar en 16-åring... visst kan man fuska till det rätt bra med utseendet men kom igen, det syns ju aptydligt att människan knappast är i den åldern som det sägs i filmen när det är sådana stora åldersskillnader.

SvaraCitera

Har lika mycket ångest som jag har roligt. Det känns inte bra. Ångesten tar över. Varför måste man svara på meddelande. Vill skriva när jag glömt men får mer på listan också kommer jag tillbaka till det jag måste.

SvaraCitera

Listan blir längre.

SvaraCitera

ska man göra nurå?
vill ut men inte värt att att vara vaken tills det blir ljust, heller inte värt att sova pga kommer nästan var mörkt efter lunch så fall när jag vaknar pga vinter... vikket dilemma.. måste sluta vara nattvaken.

SvaraCitera
Aihs
 Aihs

Oj... inte skrivit här sen våren 2018!
och då handlade det typ om panik inför bad med min dåvarande klass och.. känner samma nu..

Bad på torsdag, går 1 an på bild och ingen i klassen har sett mina ben. Har äldre ärr på ena armen de troligen sett(haft tsk mkt t shirt)
men på benen är de nyare... inte jättenya men någon vecka sådär. 

Min klass vet typ halverst kring mig?
Iaf kring mina ätstörningar. (lite svårt å dölja kring alla matsituationer då vi haft mkt tacokvällar osv.. ätit på skolan 2 gånger denna termin så ja heh..
samt vet iaf en om jag skärt mig(fick veta hon gjort det via ngn fråga på snap story så ja)

Känns dock som det gått väldigt bra att dölja mitt mående i klassen här... eeeleller inte. 
well, hotties har jag lyckats med det som tog 2 år på min gamla skola. Lärare som är oroliga, kompisar oroliga, andra typ random pers? andra i klassen? som vart oroliga-gått till ngn som i sin tur gick t kuratorn, både börjat gå t skolkuratorn samt slutat. 
Haft x antal snack m mina lärare ang me and my story..

Är dock jäkligt glad att jag valde bild. har fantastiska lärare, en väldigt bra klass, lagomt mkt plugg.
lärarna är typ livrädda vi i klassen ska bli superstressade och känna mkt press så, de gör typ allt för att minska detXD
liksom. haft 2 ma prov och ett nk prov hittills. det är det enda, annars någon skrivuppgift osv. även någon redovisning men där har vi haft en grupp för en annan grupp sittandes vid typ ett bord. då lärarna ej vill vi ska bli allt för oroligaXD och på nk provet behövde man bara gå dit och skriva sitt namn så hade man ett E, för hon ville inte heller att vi skulle ha panik å va oroliga. 
Inteför att jag tror vår klass är den som blir orolig i första tagetXD

Det enda problemet nu är jag. att jag aldrig ska vilja kämpa för att bli frisk. vet jag ej vill tillbaka till kaoset i våras. när jag ej fick rida eller va i skolan /stallet på flera veckor. (hade rasat i vikt å va typ påväg att svimma hela tiden osv)

SvaraCitera

*knack knack* 

vad händer med forumet?

SvaraCitera

Ska på dejt i helgen med en jätte tråååkiiig människa. Det är ingen dejt och det är bara hans profil som är super mega tråkig. Hoppas vi inte behöver prata i fyra timmar då sätter jag på nån serie men hur ska jag kunna se samtidigt som vi går. Han skulle springa på ärenden, kan det vara systembolaget? Men det gör man inte i sista minuten om man inte är som pappa som handlar blommor och vin precis innan fest. Hoppas vi inte går in i hans lägenhet fast det gör jag hellre så jag kan titta på serie och vänta på höra av från dem andra. Hoppas de kommer snabbare än kvick. Tagga fest, bara jag som kommer med presenter, cupcake skål, nonstop kakor, gästbok Rodnar

SvaraCitera

Nästa vecka ska jag på arbetsintervju. Arbetsintervju!!!! Min andra Mycket glad 

SvaraCitera

Nu ska jag på min bästis konstutställning och se krossade clown figurer! 

SvaraCitera

Så ledsen jag inte kan se bandet som ska spela, tycker de borde va med på vernissagen. Sångaren ser ut som matsumoto jun.

SvaraCitera
older comments