Lav: Meh... Det bra ut på pappret med 70% men är det massa restriktioner så fallerar det...
Ja, plus att jag vet inte hur ofta andra gör sådana resor men som allra mest gör jag två på ett år. Och det är inte ens varje år. O så tror jag de är för dom flesta, därför jag tror att antalet resor vi har ser väldigt generöst ut men väldigt lite av det används i verkligheten.

Börjar ge upp.. fixar inte m all skit år efter år efter år...
ätstörningen är starkare än mig.
lurat mig själv jag blivit friskare när jag eg bara går djupare in i ätstörningen...
Jag vill bli frisk, men jag kor aldrig fixa det.. jag vill ha hjälp, men tar inte emot hjälp. om än jag försök. är alltid äs starkare...
juice wrld är död nu vill jag också dö
dahlbear:
juice wrld är död nu vill jag också dö
Jag dör inte för några koreaner har dött. trött på höra tre dagar i rad några vänner som sa: "jag tänkte på dig" aha...det var så stor händelse när alla skådespelare skulle sluta för och gå i militären, jag hängde inte med alls. Några år senare var de tillbaka i något mini drama. Sedan läste jag "Japan har inte så många skådespelare" antingen är det positivt eller negativt.
Jag vill se mer variety shows och har en hemsida sparat från kpop föreningen men jag är så lat att lära mig något nytt. Sparat eller sparad?
SkeletonGirl:
Jag dör inte för några koreaner har dött. trött på höra tre dagar i rad några vänner som sa: "jag tänkte på dig" aha...det var så stor händelse när alla skådespelare skulle sluta för och gå i militären, jag hängde inte med alls. Några år senare var de tillbaka i något mini drama. Sedan läste jag "Japan har inte så många skådespelare" antingen är det positivt eller negativt.
koreaner dör varje dag
dahlbear:
koreaner dör varje dag
Koriander är inte så gott. Lärde mig att de talar mandarin i Kina och de heter inte kinesiska, heter det inte koreanska? Ska man säga hangeul?
Mandarin är en frukt.
har börjat kolla på Vår tid är nu och serien är helt jävla magisk
Köpte mig en såndär pulsklocka eller vad det heter. Ville egentligen bara ha en simpel som visar tid och puls. Men hittade ingen som man inte ansluter till telefonen. Så till slut blev det en Denver BFH-150. Verkade simpel nog, ingen fancy färgad display eller så. Och efter inte ens en timme på vristen ångrar jag att jag inte köpte en Huawei band 4 istället.........

Storchen84:
Köpte mig en såndär pulsklocka eller vad det heter. Ville egentligen bara ha en simpel som visar tid och puls. Men hittade ingen som man inte ansluter till telefonen. Så till slut blev det en Denver BFH-150. Verkade simpel nog, ingen fancy färgad display eller så. Och efter inte ens en timme på vristen ångrar jag att jag inte köpte en Huawei band 4 istället.........
Öppet köp/Ångerrätt?
Lav: Öppet köp/Ångerrätt?
Öppet köp är väl bara på oanvänd vara? Iafl så tänkte jag tanken på att få den att verka som att den var helt oanvänd och ta tillbaka den igår kort efter att jag köpt den - men fann mig i att 1. den kostade bara 300, gör inget om jag byter ut den efter ett år och 2. öglan bandet löper genom innan det sätts fast, även om det är av gummi slår det mig som om det är klent, tror inte att det kommer hålla så länge som ett år. Och jag tycker inte att det ser ut som att armbandet går att byta. Så om max ett år blir det byte till huawei band x (x = vilken siffra som är aktuell då) eller liknande. Vill ha nåt mittemellanting mellan simpelt och dom där stora runda eller fyrkantiga sakerna - plus att jag gillar den här smala formfaktorn istället för att ha något stort runt eller fyrkantigt som man typ kan läsa meddelanden på o göra jag vet inte vad mer med.

Tiny?