Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

Min train of thought: Köper ett simpelt aktivetesarmband som jag mest vill använda som klocka och pulsmätare. Typ en timme efter att ha haft på mig det ångrar jag att jag inte köpte en huawei band 4. Börjar fundera på att köpa en sådan och börjar kolla lite... och inser att det jag egentligen vill ha är en huawei band 3 pro så tänker att okej jag köper mig en sådan. MEN jag fortsätter att kolla, och inser att huawei band 4 pro nyligen släppts (i kina), så bestämmer mig för att jag ska ha en sådan och just nu har jag inte bestämt mig på om jag ska vänta tills den släpps i sverige/europa eller om jag ska försöka beställa från kina förutsatt att jag får tag på en engelskspråkig.

Party

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Banggood, alibaba och wish har alla huawei band 4 pro. Nu är frågan hur jag får veta huruvida den är enbart på kinesiska eller ej med tanke på att den än så länge bara släppts i kina (och indien kanske?).

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar du hur mycket logistikpersonal tjänar på? https://frakttransport.se/

SvaraCitera

Kollade upp hur mycket jag spenderat på Fifa poäng i Fifa 20. 
4500kr på 3 månader för att bara få skit...
depression incoming.

SvaraCitera

hatar allt och alla just nu

SvaraCitera

hatar allt och alla just nu☺️

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuvarande fetish: Huawei band 4 pro.

Hjärta

SvaraCitera

widediaper:

Un tsuj hco tlla ratah 

SvaraCitera

widediaper:

ratah tlla tsuj un ahjussi 

SvaraCitera

Orkar inte leta upp hur du mår just nu men jag har fått psykisk stress vid öronen och det är första gången det hänt. Det kom för några dagar sedan på bussresan, ett barn som skrek glatt. Pappa fyllde år och det var kaos hemma i två dagar, mitt öra blev alldeles rött. Det blev bättre med sömn men känns som en levande mardröm. Hur rött var örat? 

SvaraCitera

Det bästa som hänt att mitt illamående försvunnit. Bara rädd att det med bullret ska ta över illamåendet.

SvaraCitera
Arre_E

Fyfan vad jag fryser om tårna, varför inte inte värmegolv lika självklart som toalett, kök och fönster?

SvaraCitera
theooz

nya star wars va meh

SvaraCitera
Ämnesstartare

theooz:
nya star wars va meh

Mycket extremt hoppsanvadbra? 
Ajjemän! 

SvaraCitera

theooz:
nya star wars va meh