Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

Ice: Tunga fordon kan köra som vanligt på Hornsgatan som är den stora utsläppsboven på gatan.

Skulle inte bli bra om inte lastbilar och bussar fick köra på Hornsgatan, ganska logiskt. Och de flesta tunga fordon är ju euro5/6 också Party

SvaraCitera
Ice
 Ice

Asstriid:

Skulle inte bli bra om inte lastbilar och bussar fick köra på Hornsgatan, ganska logiskt. Och de flesta tunga fordon är ju euro5/6 också Party

Finns förslag på att förbjuda diesel i nya lastbilar och bussar, sen fasa ut dieseldrivna lastbilar och bussar. Återstår att se om det förslaget går genom.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Finns förslag på att förbjuda diesel i nya lastbilar och bussar, sen fasa ut dieseldrivna lastbilar och bussar. Återstår att se om det förslaget går genom.

Om det som isf ersätter diesel kan fungera lika bra som diesel så är väl det bra Tumme upp

SvaraCitera

ingenting annat än ens linkedin profil påminner om hur värdelös och misslyckad man egentligen är Glatt skålande

SvaraCitera
Cobrak

det är onsdag så de har 4 dagar på sig att lägga en bomb

för att upprätthålla statistiken liksom

SvaraCitera
Ämnesstartare

Märks att man är tillbaka i Sverige. Vilket jävla ösregn jag hamnade i strax norr om Halmstad som höll sig en bra stund. Värsta på väg till Sverige var dimma. Vilket jag iofs tycker är värre. Fy fan vad tröttsamt det var att köra i tät dimma i timme efter timme...

Hjärta

SvaraCitera

Storchen84:
Märks att man är tillbaka i Sverige. Vilket jävla ösregn jag hamnade i strax norr om Halmstad som höll sig en bra stund. Värsta på väg till Sverige var dimma. Vilket jag iofs tycker är värre. Fy fan vad tröttsamt det var att köra i tät dimma i timme efter timme...

Hjärta

Dimma e mysigt, spirited away..

SvaraCitera

Borde kanske ta å dö

SvaraCitera

jocke/Kim:
Borde kanske ta å dö

Ta en öl? 

SvaraCitera

jocke/Kim:
Borde kanske ta å dö

Dömma en pingismatch

SvaraCitera

sjukt störande med folk som lovar bort saker och ting

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl: Dimma e mysigt, spirited away..

Inte när man ska köra eller vara utkik i det timme efter timme efter timme, då är det bara tröttsamt. Särskilt när man är utkik - då är det bara som att sitta och stirra på en grå vägg om man inte har en radar och/eller ECDIS att titta på.

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Borde kanske ta å dö

gör det då i dare you

SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Borde kanske ta å dö

Tragiskt sök hjälp istället.

SvaraCitera

Storchen84:

Inte när man ska köra eller vara utkik i det timme efter timme efter timme, då är det bara tröttsamt. Särskilt när man är utkik - då är det bara som att sitta och stirra på en grå vägg om man inte har en radar och/eller ECDIS att titta på.

Hjärta

Lyssna på pods, kan man vägen så är det bara och köra. Cyklister får faktiskt ta och ringa på ringklockan. Jag brukar sova samtidigt som jag går.

SvaraCitera
older comments