Finns det någon här inne som har en hemlig talang? Vad i så fall (inte hemlig längre men hemlig för andra bekanta) 😛
Lav: Fel tråd?
ah wtf tack. Även solen har sina fläckar, its all guuuud Du har inte lust att städa bort det felaktiga inlägget?
Storchen84:
ah wtf tack. Även solen har sina fläckar, its all guuuud Du har inte lust att städa bort det felaktiga inlägget?
Nix! Det ska vara kvar här som en påminnelse om att du inte är felfri!
Lav: Nix! Det ska vara kvar här som en påminnelse om att du inte är felfri!
Är det ju ingen som är. Men vissa är det mer än andra
Nej men, skeletongirls inlägg hade ju gjort det ändå
Storchen84:
Är det ju ingen som är. Men vissa är det mer än andraNej men, skeletongirls inlägg hade ju gjort det ändå
Jag försöker kommentera alla
Arre_E:
Finns det någon här inne som har en hemlig talang? Vad i så fall (inte hemlig längre men hemlig för andra bekanta) 😛
Kan svära på ett annat språk som har exakt samma ord på svenska. Och tro att jag gillar något men egentligen något annat jag gillar, som kaka till kaffet när någon frågar om man dricker kaffe. (Ordvitsar)
Jag såg ett lusthus idag och brukar säga till när jag ser ett och efteråt sa jag "vad lustig du är"
Mitt favorit citat är "hej i stugan" nästan som hejsvejs leverpastej.
Vi hade en katt idag uppe i vårt garage som skrämde slaget på oss men det var nog mer den som blev vettskrämd, ramlade omkull på sista trappsteget. Stackaren, det måste ha vart en händelserik dag.
jag tror inte det finns nån som skjuter upp saker och ting lika ofta som jag brukar göra. Jag kan sitta och titta på en hel säsong drama serie med mina matte och fysik och svenska uppgifter i bakgrunden not giving a shit about anything
widediaper:
jag tror inte det finns nån som skjuter upp saker och ting lika ofta som jag brukar göra. Jag kan sitta och titta på en hel säsong drama serie med mina matte och fysik och svenska uppgifter i bakgrunden not giving a shit about anything
Om någon undrar vad för serie du ser så du måste pausa så du aldrig hinner se klart.
Um är inte coolt längre
Jag tycker min profilbild är annorlunda.
människor är destruktiva och dysfunktionella varelser i en uppochnedvänd värld