Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

Min fru lämnade mig och åkte på semester med sin ex-älskare och de senaste fyra månaderna har jag inte hört eller sett henne. Jag visste aldrig att jag skulle uppleva ett sådant hjärtslag från min fru efter 12 års äktenskap med 3 barn. Min chef på jobbet märkte att jag inte kunde koncentrera mig längre på min arbetsstation som jag brukade tidigare. Han erbjöd mig en pratstund för att diskutera med honom och jag berättade för honom vad jag gick igenom. Efter att jag har förklarat för min chef, svarade han till Lord Zakuza, som är en stavsamling. Jag blev ansluten till Lord Zakuza på hans WhatsApp-linje på +17405739483 efter att jag talade med min chef och han sa till mig att min situation kommer att lösas inom 24 timmar med hans kraftfulla trollformulär. Jag följde alla hans instruktioner och jag trodde och hade tro på honom. Han förberedde en kärleksförtrollning för mig som fick min fru tillbaka inom 24 timmar och nu har vi båda levt bra mer än vi brukade. Jag vet inte om någon här ute behöver hjälp men här är Lord Zakuza WhatsApp-linje +17405739483 om du behöver hjälp i ditt kärleksliv.

SvaraCitera

jag vill inte ta antidepressiva

SvaraCitera

SvaraCitera

widediaper:
jag vill inte ta antidepressiva

Ta positiva..proviva. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta att en ÅLÄNDSK isp är svartlistad här xD

Hjärta

SvaraCitera

Kan man äta en hel sockerbulle utan att slicka sig om läpparna?(^_-) hmm den är svår... 

SvaraCitera
Ice
 Ice

Hämtade först en skåpbil förut då jag och en vän skulle hämta bilfälgar som hon beställt. Paketet såg litet ut, tänkte där kan det inte få plats med fyra fälgar, var bara två fälgar. En halvtimme senare kom det ett sms/mejl att det kommit ett paket till, så vi fick åka tillbaka en gång till, där var det två fälgar....

Att det ska vara så svårt för Postnord att göra ett bra jobb, onödigt dela upp dem på två transporter.

SvaraCitera
Haien

Ice:
Hämtade först en skåpbil förut då jag och en vän skulle hämta bilfälgar som hon beställt. Paketet såg litet ut, tänkte där kan det inte få plats med fyra fälgar, var bara två fälgar. En halvtimme senare kom det ett sms/mejl att det kommit ett paket till, så vi fick åka tillbaka en gång till, där var det två fälgar....

Att det ska vara så svårt för Postnord att göra ett bra jobb, onödigt dela upp dem på två transporter.

Inte postnords fel om återförsäljaren delar upp transporten

SvaraCitera
Ice
 Ice

Haien:

Inte postnords fel om återförsäljaren delar upp transporten

Dem kom samtidigt med flyg till Sverige, till Arlanda. Jag känner flera som jobbar på Arlanda, en har bekräftat att Postnord tog båda paketen samtidigt och fraktade dem till en av Postnords terminaler......
För det andra så finns det ingen återförsäljare för dessa fälgar, måstes beställas direkt från tillverkaren.

SvaraCitera
Haien

Ice:

Dem kom samtidigt med flyg till Sverige, till Arlanda. Jag känner flera som jobbar på Arlanda, en har bekräftat att Postnord tog båda paketen samtidigt och fraktade dem till en av Postnords terminaler......
För det andra så finns det ingen återförsäljare för dessa fälgar, måstes beställas direkt från tillverkaren.

Jo men det är ju i såna fall tillverkaren som valt att lägga dem i två paket. Att det fraktas vid två tillfällen och inte ett är väl konstigt men spelar ingen större roll eftersom lastbilarna ofta åker samma rutt oavsett hur många paket som ska lämnas till postombudet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

cola raspberry smakar som frisörsalonger luktar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åsnesson blir fan bara dummare o dummare. Siktar han på att bli svenska versionen av Trump eller? xD

Hjärta

SvaraCitera
Cobrak

jag har en bättre

"varför ser man rött när man ser stefan löfven?"

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror Storchen är en Sverigedemokrat egentligen Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Tror Storchen är en Sverigedemokrat egentligen Party