SkeletonGirl:
Känns som en försökskanin.
Svåraste ordet på japanska är när man presenterar sig. Yoroshiku. Hajimemashite.
Annyahaseyo.
E inte det sista ordet koreanska
dahlbear:
E inte det sista ordet koreanska
Japp, tänk och kunna alla språk.
Säga ett ord, tänkte på ett annat
Alfabetsvisan
Med andra ord
Det var massor av söta killar. Och en som intervjuades före mig var riktigt söt
Roligast drömmigast intervjun.
Blev skrämd av en naken skyltdocka igen. Skulle sätta mig ner i fåtöljen och hoppade upp av ett ansikte i spegeln. Gick fram och hälsade. Rörelsedetektor.
Okej, nu är det så att Halloween är rätt nära och man har fixat dock lite?
Jag var jag lite på platsen där och de såg väldigt fin ut ^^ men asså utomhus? nja jag tror inte det.då får man ha mycket kläder på sig typ..
Jag dock nu bestämt mig för vad jag ska klä ut mig så jag har nu 3 val att välja mellan..
Att vara kärv och saltig, gör dig inte till en bättre soldat.
Hyfs:
Att vara kärv och saltig, gör dig inte till en bättre soldat.
Jag vill inte bli soldat
Mums kina puffar till frukost.
Någon hade redan tjuvstartat. De ska inte vara i samma skafferi som bröden. Det är för vanligt fikabröd.
Flyttar till örebro imorgon, nej inte örebro.
Skara sommarland stängt. Varma källor nej. Hjortsberga kaninland stängt. Gröna lund nej. Dockmuseum nej. Limstensgruvorna ja
Karlskrona, vargön. Semester
Vad får man inte missa på två dagar.
Oh ^^ asså jag trodde det verkligen inte skulle bli av? men tydligen kommer att bli av ändå..
Hade ju fixat lite saker innan så jag var lite förberedd ändå
Men jag hoppas det blir rätt personer ^^
Hade varit ett STORT plus att vara här
And now ^^
hello
Åh, idag så har solen tittat fram en hel del.. och man kunde vara ute lite^^ men dock inte på samma sätt jag hade verkligen längtat efter den sensommaren på hösten typ 25 grader?
drömma om Sunset Tyger ^^
Jag vill typ inte släppa sommaren ännu
Har ju planerat en hel del som man inte genomfört, men kommer att bli av nu när man fått lite mer tips och blivit inspirerad av en hel del trevliga människor.. min film/musikvideo (halvt klar)
I love you Sunset Tyger ^^