Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Jaha? ^^ det tar ETT  TAG att slå många paket..Rodnar men samtidigt så är det kul hehe ^^Söt

Jag pratade med en  person igår om att det kanske blir en grön och varm jul och det är härligt.. men så säger han, men? om du vill ha varm och grön jul så kan du ju fira jul  Australien haha.. och jag svarade OH GÄRNA ^^Söt 

SvaraCitera

Oh, hade velat åka till ett av mina hemliga ställen och slutföra min videoRodnar

Retrohus? ^^ där skulle jag kunna tänka mig bo ^^ har varit inne  och sett hur det ser ut och det är större än vad jag trodde ^^Rodnar
tracis-favorite-place.jpg

SvaraCitera

Little-Traci:
Oh, hade velat åka till ett av mina hemliga ställen och slutföra min videoRodnar

Retrohus? ^^ där skulle jag kunna tänka mig bo ^^ har varit inne  och sett hur det ser ut och det är större än vad jag trodde ^^Rodnar
tracis-favorite-place.jpg

Oooh Rodnar

SvaraCitera

Kopierar från min blogg. 

Julklapp sista minuten.
Min nya super kamera. Manager hämtar den i vår vackra huvudstad, där de spelar volleyboll. Sverige vann vm guld.

Frågade om hjälp i emogruppen. Kunde få den begagnad men kom en räkning på ett julbrev så vågar inte få mer brevvänner. Tänker på bröllopsfotografer, rockfoto.

Tomt på marknaden. Tänk om den är min till sälen. Men mina bästa spökvänner önskar en fotohelg innan min resa.

Tänk om den begagnade finns på hemmaplan. Tänk om det är den gamla modellen. Tänker inte bli lurad.

Tänker spara mina gamla kameror. Min syster försökte sno med julklappen till spanien. Hon tappar allt. Min gamla vän uppskattades inte bara för den var gammal och rutten. Hjärta

SvaraCitera

Vill bara passa på och önska alla en god jul! Hjärta även om du inte firar ju eller inte gillar jul hoppas jag att din dag idag och resten av alla juldagar och nyår kommer vara dagar fyllda men en mysig och bra känsla och att du får vara med dom allra bästa människorna i ditt livHjärta

SvaraCitera

Donkeking:
Vill bara passa på och önska alla en god jul! Hjärta även om du inte firar ju eller inte gillar jul hoppas jag att din dag idag och resten av alla juldagar och nyår kommer vara dagar fyllda men en mysig och bra känsla och att du får vara med dom allra bästa människorna i ditt livHjärta

Detsamma Rodnar

SvaraCitera

Inte lika kul utan en viss person Söt

SvaraCitera

Följer med till sälen ändå. En hel dag med skattjakt vid lekparken och vid stugorna. Beställt kamera. Fick den inte begagnad. Ville inte sälja den mer. Tisdag julafton Hjärta

HjärtaHjärtaHjärta

SvaraCitera

Småland. En hel dag i ljungby men utan min elcykel Hjärta

SvaraCitera

Little-Traci:
Jaha? ^^ det tar ETT  TAG att slå många paket..Rodnar men samtidigt så är det kul hehe ^^Söt

Jag pratade med en  person igår om att det kanske blir en grön och varm jul och det är härligt.. men så säger han, men? om du vill ha varm och grön jul så kan du ju fira jul  Australien haha.. och jag svarade OH GÄRNA ^^Söt 

vad ska du göra där då;) 

SvaraCitera

Ink_boy:

vad ska du göra där då;) 

Oh ^^ finns massor med trevligt och spännande man kan göra där juHjärtaRodnar

SvaraCitera

^^ Walked in the cold air
Freezing breath on a window pane
Lying and waitingRodnar

Waiting for the summer to come ^^HjärtaHjärta
em.jpg

SvaraCitera

Little-Traci:

Oh ^^ finns massor med trevligt och spännande man kan göra där juHjärtaRodnar

det tror jag säkert något med mig kanske;)

SvaraCitera

Ink_boy:

det tror jag säkert något med mig kanske;)

Hm  ^^ är du bra på spela in musikvideos?  Rodnar just nu ligger projektet nere tyvärr  och det beror på vädret här tyvärrRodnar men man skulle behöva 4-5 personer..Men tror svårt att ta sig till Australien just nu..

SvaraCitera

Kan man handla kläder på ebay Ledsen

SvaraCitera
older comments