Jaha? ^^ det tar ETT TAG att slå många paket.. men samtidigt så är det kul hehe ^^
Jag pratade med en person igår om att det kanske blir en grön och varm jul och det är härligt.. men så säger han, men? om du vill ha varm och grön jul så kan du ju fira jul Australien haha.. och jag svarade OH GÄRNA ^^
Oh, hade velat åka till ett av mina hemliga ställen och slutföra min video
Retrohus? ^^ där skulle jag kunna tänka mig bo ^^ har varit inne och sett hur det ser ut och det är större än vad jag trodde ^^
Little-Traci:
Oh, hade velat åka till ett av mina hemliga ställen och slutföra min videoRetrohus? ^^ där skulle jag kunna tänka mig bo ^^ har varit inne och sett hur det ser ut och det är större än vad jag trodde ^^
Oooh
Kopierar från min blogg.
Julklapp sista minuten.
Min nya super kamera. Manager hämtar den i vår vackra huvudstad, där de spelar volleyboll. Sverige vann vm guld.
Frågade om hjälp i emogruppen. Kunde få den begagnad men kom en räkning på ett julbrev så vågar inte få mer brevvänner. Tänker på bröllopsfotografer, rockfoto.
Tomt på marknaden. Tänk om den är min till sälen. Men mina bästa spökvänner önskar en fotohelg innan min resa.
Tänk om den begagnade finns på hemmaplan. Tänk om det är den gamla modellen. Tänker inte bli lurad.
Tänker spara mina gamla kameror. Min syster försökte sno med julklappen till spanien. Hon tappar allt. Min gamla vän uppskattades inte bara för den var gammal och rutten.
Vill bara passa på och önska alla en god jul! även om du inte firar ju eller inte gillar jul hoppas jag att din dag idag och resten av alla juldagar och nyår kommer vara dagar fyllda men en mysig och bra känsla och att du får vara med dom allra bästa människorna i ditt liv
Donkeking:
Vill bara passa på och önska alla en god jul! även om du inte firar ju eller inte gillar jul hoppas jag att din dag idag och resten av alla juldagar och nyår kommer vara dagar fyllda men en mysig och bra känsla och att du får vara med dom allra bästa människorna i ditt liv
Detsamma
Inte lika kul utan en viss person
Följer med till sälen ändå. En hel dag med skattjakt vid lekparken och vid stugorna. Beställt kamera. Fick den inte begagnad. Ville inte sälja den mer. Tisdag julafton
Småland. En hel dag i ljungby men utan min elcykel
Little-Traci:
Jaha? ^^ det tar ETT TAG att slå många paket.. men samtidigt så är det kul hehe ^^Jag pratade med en person igår om att det kanske blir en grön och varm jul och det är härligt.. men så säger han, men? om du vill ha varm och grön jul så kan du ju fira jul Australien haha.. och jag svarade OH GÄRNA ^^
vad ska du göra där då;)
^^ Walked in the cold air
Freezing breath on a window pane
Lying and waiting
Waiting for the summer to come ^^
Little-Traci:
Oh ^^ finns massor med trevligt och spännande man kan göra där ju
det tror jag säkert något med mig kanske;)
Ink_boy:
det tror jag säkert något med mig kanske;)
Hm ^^ är du bra på spela in musikvideos? just nu ligger projektet nere tyvärr och det beror på vädret här tyvärr men man skulle behöva 4-5 personer..Men tror svårt att ta sig till Australien just nu..
Kan man handla kläder på ebay