Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

sgt.sunshine:

Justefan

när tror du 

SvaraCitera

Anton_pj:

när tror du 

Hmm kanske 67 år till ungefär?

SvaraCitera

Winterhart Winterheart ^^RodnarGråter

SvaraCitera

Jag hade nästan förberett mig  på att börja med att göra mina musikvideos igen Rodnar så kom den vidriga vintern tillbaka.. ^^

Det lär  inte bli nån filminspelning ^^Rodnar

I want the sun  and the summer ^^Hjärta
Niki%20%26%20The%20Dove%20-%20Miami%20Be

SvaraCitera

Det ska bli sol imorgon ^^ Hjärta jag är såå gladSöt man kanske kan vARA utomhus och göra sina videos ^^Hjärta

Kan kanske inte så varmt dock Rodnar men huvudsaken är att solen kommer framHjärta

SvaraCitera

Nu är man ju på G med att planera inför nya kreativa äventyr ^^ men det hade hjälpt lite om snön var borta ^^Rodnar

Det var sol idag men ändå kallt tyvärr..Rodnar

SvaraCitera

Man har fått såå många kreativa idéer efter att att kollat på en del av mina bilder som tpg förra året och året innan..  musikvideon och den lilla film som man håller på att göra så vill jag typ göra nån form sagofilm med rävar med och i skogen.. Rodnar

Men då måste vara typ en  årstid då rävarna kan vara ute..Rodnar

Kollade på den underbara  musikvideon Drummer och fick en lite hur det hela ska börja ^^HjärtaHjärta

SvaraCitera

Little-Traci:
Jag hade nästan förberett mig  på att börja med att göra mina musikvideos igen Rodnar så kom den vidriga vintern tillbaka.. ^^

Det lär  inte bli nån filminspelning ^^Rodnar

I want the sun  and the summer ^^Hjärta
Niki%20%26%20The%20Dove%20-%20Miami%20Be

Polkagrisar

SvaraCitera

Little-Traci:
Man har fått såå många kreativa idéer efter att att kollat på en del av mina bilder som tpg förra året och året innan..  musikvideon och den lilla film som man håller på att göra så vill jag typ göra nån form sagofilm med rävar med och i skogen.. Rodnar

Men då måste vara typ en  årstid då rävarna kan vara ute..Rodnar

Kollade på den underbara  musikvideon Drummer och fick en lite hur det hela ska börja ^^HjärtaHjärta

Vill se rävar inte en räv

SvaraCitera

Sova över hos mina spökvänner i markaryd. Begravning för en av deras hundar. Jag ska få låna Alaska hunden till fotografering Hjärta

Stockholm resa i mars. Det är typ nu.
Min kusins konstgalleri. Dirty coco Hjärta 
Tipsa mig om alla tesalonger och stugor med grästak. Slott på landet. Om det ändå fanns nån man kunde möta i sthlm mer än kusiner. Ta kort på varandra i smyg under tiden man är med sin släkt.

SvaraCitera

Screenshot_20220124-223654_Gallery.jpg

dyraste tekalaset med katter Ledsen

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Vill se rävar inte en räv

Jag har en räv hemma ^^ men jag vill ha fler..

SvaraCitera

Asså man ska inte ha så mycket project som man inte kan slutföra på grund av olika anledningar, men nu? nu är snart dags för att man börja igen och det känns jätteskönt och roligt ^^Söt

Imorgon ska jag svänga förbi bengans och rota bland deras skivbackar kolla om jag kan göra lite 80s fynd ^^Rodnar

Så håller jag på att skissa på en hemlig sak som jag ska på våran tomt höhöSöt

SvaraCitera

Lolita träff igen. Rodnar
Hemma fest. Alkohol Oskyldig

SvaraCitera

Fotosession i slottskogen med spökvännerna. Jippi Hjärta
Synd klätterträden är vid kaffelyckan.

SvaraCitera
older comments