Winterhart Winterheart ^^
Jag hade nästan förberett mig på att börja med att göra mina musikvideos igen så kom den vidriga vintern tillbaka.. ^^
Det lär inte bli nån filminspelning ^^
I want the sun and the summer ^^
Det ska bli sol imorgon ^^ jag är såå glad man kanske kan vARA utomhus och göra sina videos ^^
Kan kanske inte så varmt dock men huvudsaken är att solen kommer fram
Nu är man ju på G med att planera inför nya kreativa äventyr ^^ men det hade hjälpt lite om snön var borta ^^
Det var sol idag men ändå kallt tyvärr..
Man har fått såå många kreativa idéer efter att att kollat på en del av mina bilder som tpg förra året och året innan.. musikvideon och den lilla film som man håller på att göra så vill jag typ göra nån form sagofilm med rävar med och i skogen..
Men då måste vara typ en årstid då rävarna kan vara ute..
Kollade på den underbara musikvideon Drummer och fick en lite hur det hela ska börja ^^
Little-Traci:
Jag hade nästan förberett mig på att börja med att göra mina musikvideos igen så kom den vidriga vintern tillbaka.. ^^Det lär inte bli nån filminspelning ^^
I want the sun and the summer ^^
Polkagrisar
Little-Traci:
Man har fått såå många kreativa idéer efter att att kollat på en del av mina bilder som tpg förra året och året innan.. musikvideon och den lilla film som man håller på att göra så vill jag typ göra nån form sagofilm med rävar med och i skogen..Men då måste vara typ en årstid då rävarna kan vara ute..
Kollade på den underbara musikvideon Drummer och fick en lite hur det hela ska börja ^^
Vill se rävar inte en räv
Sova över hos mina spökvänner i markaryd. Begravning för en av deras hundar. Jag ska få låna Alaska hunden till fotografering
Stockholm resa i mars. Det är typ nu.
Min kusins konstgalleri. Dirty coco
Tipsa mig om alla tesalonger och stugor med grästak. Slott på landet. Om det ändå fanns nån man kunde möta i sthlm mer än kusiner. Ta kort på varandra i smyg under tiden man är med sin släkt.
dyraste tekalaset med katter
Asså man ska inte ha så mycket project som man inte kan slutföra på grund av olika anledningar, men nu? nu är snart dags för att man börja igen och det känns jätteskönt och roligt ^^
Imorgon ska jag svänga förbi bengans och rota bland deras skivbackar kolla om jag kan göra lite 80s fynd ^^
Så håller jag på att skissa på en hemlig sak som jag ska på våran tomt höhö
Lolita träff igen.
Hemma fest. Alkohol
Fotosession i slottskogen med spökvännerna. Jippi
Synd klätterträden är vid kaffelyckan.