In the sun in paradise garden we stand ^^
Oh igår var jag så trött efter allt bus och lekar utomhus på sommarjobbet ^^ idag var det dock lugnare ^^ men det har varit sååååå skönt väder.. suttit med mixtape/ och kall monster och pysslat med lite av varje ..
INTE modellera haha ^^ jag fick frågan om vi skulle hålla p å med och och jag skrattade och sa direkt NEJ det räcker med förra gången..
Men det jag gjorde idag blev rätt fint ändå måste jag säga ^^ men inte så fint att jag ska visa upp den haha..
Oh idag har det bara varit helt underbart ^^ suttit under en parasoll och pysslat med lite spännande saker imorgon är jag dock ledig och tänkte ha en liten fest på hemliga stället.. och det ska som tur är bli fint och soligt
Har inte bjudit så JÄTTEmånga personer. den här gången. men det är i alla fall en del
Så jag har fixat allt inför midsommar. skulle in till stan i måndags men fick ändra i mitt schema så det fick bli igår istället.. men det gick bra.. fick allt uträttat.. asså jag gillar egentligen inte ändra i mitt schema.. men ibland blir jag tvungen att göra det ^^
Oh idag så har man bara legat under parasollen och lyssnat på mixtape och läst pop-tidning och en KALL moster..
En ledig dag till sen tillbaka till sommarjobbet imorgon och hitta på massor med roligt bus haha xD jag har en jättespännande idé som jag tänkte ut imorgon.. men jag hoppas de är med på det också hehe ^^
Oh Sunset Tyger are in my mind^^
Oh ont i HELA KROPPEN haha ^^ men det har varit JÄTTEKUL asså.. en del hade jag testat andra hade jag dock INTE testat så det var kul att få pröva på något nytt för en gång skull.. hade dock skrivit nåt helt annat på schemat men, det här var MYCKET roligare..
Hade tänkt ut på stan lite men hade såååå ont i kroppen så jag fick ändra i mitt schema lite får bli på onsdag istället..
Oh just det, album namnet ja.. jag visste ju att det var nåt med Paradise efter de la upp en stort på deras insta det de hade skrivit Paradise så jag gissade helt rätt där..
Oh just love this pic ^^
Imorgon kommer det vara regn så vi får nog sitta inne ^^ och jag HOPPAS det blir regn haha Jag orkar seriöst inte samma sak IMROGON också jag tänkte att vi skulle fixa de vi skulle göra idag xD men blev inte så..
DOCK inte med modellera haha utan med nåt helt annat ^^ får frågan HELA TIDEN om vi ska hålla på med modellera och säger hela tiden NEJ jag lärde mig efter förra gången att ALDRIG hålla på med haha
Men asså min vision av vad skulle göra blev något TOTALLY DIFFERENT ^^
Oh ^^ yes that's true
Oh ^^ ask and you shall receive idag har det varit regn HELA dagen.. men man har suttit under stor parasoll så man har suttit och planerat inför imorgon ^^ eftersom jag ska ut på stan lite och lite efter lite prylar till musikvideon.. och (köpa min pop-tidning) som vanligt
Men sen har också varit med två roliga saker och jag är så glad att just JAG har fått äran..
Men jag skrev för en stund sen på insta om det lite och fått en del positiva rekatoner vilket jag tackar för..
Ölfest på tullen men värden hade ej sett det fanns olika menyer. Kan glömma min creme brulé. Min kontaktperson bestämde en hotfull dag. Samtidigt som ölfesten. Värden glömde även göra emojis, dekaler och symboler på inbjudan.
Håll andan. Celebration event dagen efter i krokängsparken. Bjöd ut min nya bror.
Pilgrim. På fri fot. Resande fot. En chans till.
Kom hem, vi börjar om igen
Stockholm till födelsedagspresent.
Vem mer är i bergen om två veckor
5 veckor semester
Sumer night summer night ^^
Ska tjäna lite extrapengar i sommar och klippa gräsmattor och hoppas att dessa gräsmatteklippare kan hjälpa mig med en gräsklippare.
Så glad att man ÄNTLIGEN påbörjat sina projekt skönt att sitta under en parasol och bara vara kreativ med kall monster och mixtape
Asså man tar ju vara på varje dag typ ^^ man hade velat ta ut sofforna på altanen och bara ligga under stjärnorna
Söndag, och det betyder planerings schema måste göras inför imorgon..