Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

nikisleeper.jpg

SvaraCitera
galgal

Rodnar      

SvaraCitera

In the sun  in paradise garden  we stand ^^ HjärtaHjärta
i%20want%20the%20sun.jpg

SvaraCitera

Oh igår var jag så trött efter allt bus och lekar utomhus på sommarjobbet ^^ idag var det dock lugnare ^^ men det har varit sååååå skönt väder..  suttit med mixtape/ och kall monster och pysslat  med lite av varje ..

INTE modellera haha ^^ jag fick frågan om vi skulle hålla p å med och och jag skrattade och sa direkt NEJSöt det räcker med förra gången..Cool

Men det jag gjorde idag blev rätt fint ändå  måste jag säga ^^ Söt men inte så fint att jag ska visa upp den haha.. 

SvaraCitera

Oh idag har det bara varit helt underbart ^^ suttit under en parasoll och pysslat med lite spännande saker Cool imorgon är jag dock ledig och tänkte ha en liten fest på hemliga stället.. och det ska som tur är bli fint och soligt HjärtaHjärta

Har inte bjudit så JÄTTEmånga personer. den här gången. men det är i alla fall en delRodnar

Så jag har fixat allt inför midsommar. skulle in till stan i måndags men fick ändra i mitt schema så det fick bli igår istället.. men det gick bra.. fick allt uträttat.. asså jag gillar egentligen inte ändra i mitt schema.. men ibland blir jag tvungen att göra det ^^

SvaraCitera

Oh idag så har man bara legat under parasollen och lyssnat på mixtape och läst pop-tidning Hjärta och en KALL moster..HjärtaHjärta

En ledig dag till sen tillbaka till sommarjobbet  imorgon och hitta på massor med roligt bus haha xD jag har en jättespännande idé som jag tänkte ut imorgon..Söt men jag hoppas de är med på det också  hehe ^^ 

Oh Sunset Tyger are in my mind^^HjärtaHjärta
sun.jpg

SvaraCitera

Oh ont i HELA KROPPEN haha ^^Cool  men det har varit JÄTTEKUL asså.. en del hade jag testat andra hade jag dock INTE testat så det var kul att få pröva på något nytt för en gång skull.. hade dock skrivit nåt helt annat på schemat men, det här var MYCKET  roligare..Söt

Hade tänkt ut på stan lite men hade såååå ont i kroppen så jag fick ändra i mitt schema liteSöt får bli på onsdag istället.. 

Oh just det, album namnet ja.. jag visste ju att det var nåt med ParadiseHjärtaHjärta efter de la upp en stort på deras insta det de hade skrivit Paradise så jag gissade helt rätt där..

Oh just love this pic ^^HjärtaHjärta
kreativem.jpg

SvaraCitera

Imorgon kommer det vara regn så vi får nog sitta inne ^^ och jag HOPPAS det blir regn hahaSöt Jag  orkar seriöst inte samma sak IMROGON ocksåCool jag tänkte att vi skulle fixa de vi skulle göra idag xD men blev inte så..Söt

DOCK inte med modellera haha utan med nåt helt annat ^^ får frågan HELA TIDEN om vi ska hålla på med modellera och säger hela tiden NEJCool jag lärde  mig efter förra gången att ALDRIG hålla på med hahaCool

Men asså min vision av vad skulle göra blev  något TOTALLY DIFFERENT ^^Söt

Oh ^^ yes that's true
theart%20%282%29.jpg

SvaraCitera

nikisleeper.jpg

SvaraCitera

Oh ^^ ask and you shall receiveSöt idag har det varit regn HELA dagen.. men man har suttit under stor parasoll så man har suttit och planerat inför imorgon ^^ eftersom jag ska ut på stan lite och lite efter lite prylar till musikvideon..Söt och (köpa min pop-tidning) som vanligtCool

Men sen har också varit med två roliga saker Cool och jag är så glad att just JAG har fått äran..

Men jag skrev för en stund sen på insta om det lite och fått en del positiva rekatoner  vilket jag tackar för..HjärtaHjärtaHjärta

SvaraCitera

Ölfest på tullen men värden hade ej sett det fanns olika menyer. Kan glömma min creme brulé. Min kontaktperson bestämde en hotfull dag. Samtidigt som ölfesten. Värden glömde även göra emojis, dekaler och symboler på inbjudan. Skål

Håll andan. Celebration event dagen efter i krokängsparken. Bjöd ut min nya bror.
Pilgrim. På fri fot. Resande fot. En chans till.
Kom hem, vi börjar om igen Oskyldig

SvaraCitera

Stockholm till födelsedagspresent. 
Vem mer är i bergen om två veckor Rodnar
5 veckor semester Trött

SvaraCitera

Sumer night summer night ^^HjärtaHjärta
Winterheart.jpg

SvaraCitera

Ska tjäna lite extrapengar i sommar och klippa gräsmattor och hoppas att dessa gräsmatteklippare kan hjälpa mig med en gräsklippare.

SvaraCitera

Så glad att man ÄNTLIGEN påbörjat sina projekt Söt skönt att sitta under en parasol och bara vara kreativ med kall monster och mixtapeHjärta

Asså man tar ju vara på varje dag typ ^^ man hade velat ta ut sofforna på altanen och bara ligga under stjärnorna HjärtaHjärta

Söndag, och det betyder planerings schema måste göras inför imorgon..

SvaraCitera
older comments