Asså jag säger bara WOW blev såå glad när jag fick den lilla saken.. ^^ trodde aldrig att jag skulle få den..
Men asså man blir så glad när man känner att man har gjort något fint..
Och nu har man bytt namn på insta också.. till något fint
Och nu har vi kommit övrens om filmmanuset (lite)
Just nu tänker jag på att jag borde tvätta rutorna
Idag så FÖRSTA inspelningen på min eller våran ska jag säga ,film^^ och som vi döpt till lite svagt till The Fox & the Grey Dove för vi bråkade ett tag om att det var svårt att få med en äkta räv.. Men sen var det en av mina fantastiska följare som kom ett väldigt bra förslag så jag fick med min räv till slut..
Och asså det var härligt väder ute också varmt kan jag säga.. så det var kul vara på det hemliga stället ^^
Det kommer vara lite av en deckare blandat med lite Fifty Shades of Grey
Mm ^^ just så är det..
Har skaffat astronaut hjälm^^ eller aa fått ska jag nog säga
The Fox & the Dove & inspector Grey in a grey suit in the night
Städat lite på hemliga stället ^^ det var mycket löv där..
Oh ^^ gillar inte söndagar igentligen..
Aja, RIP ungdomar
en random fråga till er alla om det nu finns någon som läser igenom detta vad betyder ordet *insecure* och hur används ordet på engelska till svenska?
agnes_:
en random fråga till er alla om det nu finns någon som läser igenom detta vad betyder ordet *insecure* och hur används ordet på engelska till svenska?
Det betyder att man är osäker. Det kan handla om självförtroende tex ”im insecure about my toes” ”jag är osäker om mina tår”
Lokes:
Det betyder att man är osäker. Det kan handla om självförtroende tex ”im insecure about my toes” ”jag är osäker om mina tår”
tackar! low esteem då är det samma sak?
agnes_:
tackar! low esteem då är det samma sak?
har en känsla om att det betyder lite ungefär samma sak korrekta mig om ja har fel
Råkade köra påen bil idag
Idag var det rätt så skönt väder ^^ gillar fortfarande
jag en en person diskuterade hur vidare hösten är trevlig eller inte ^^ jag försökte i alla fall kompromissa ^^ ne asså jag är på sommarens sida.. det är sååå mycket man kan göra på sommaren som man inte kan göra på hösten.. visst man kan försöka, men nja det ska summer ^^
Asså jag brukar ha med luckyräv när jag är kreativ för jag har märkt att när jag har min lilla luckyräv nära mig så tänker jag bättre^^
Har haft den & min lucky Lp-skiva Everybody's Heart Is Broken Now^^ när vi har filmat även om jag har råkat göra lite crazy saker som inte förde med sig nån tur
Oh, i miss those days in the sun in front of the camera with friends and drinks^^