Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

youngvobb:

du är konstig pga din autism

Njae, jag har inte autism. Dom gav mig bara den diagnosen för att dom inte visste vad dom skulle göra av mig. Dessutom så kan jag aldrig riktigt relatera till nån annan med det, det är aldrig någon som ens snackar om dom problemen jag har. Eller så har jag så mycket autism att jag inte kan se det, men det tvivlar jag på.

Det bästa är dock att jag kan skämta om det hur jag vill, gör liksom narr av mig själv vad jag än sägerGlatt skålande

SvaraCitera

youngvobb:

du är konstig pga din autism

Jag är konstig OCH har autism

+ att båda mina föräldrar har fede problem, som jag ärvt av dom

det blir liksom inte bättre

SvaraCitera

Undra vem som hade klarat sig längst utan vatten av en 5 åring eller en 65 åring..... jag har funderat i en halvtimme nu min hjärna är sylt Tardig

SvaraCitera

sgt.sunshine:

Njae, jag har inte autism. Dom gav mig bara den diagnosen för att dom inte visste vad dom skulle göra av mig. Dessutom så kan jag aldrig riktigt relatera till nån annan med det, det är aldrig någon som ens snackar om dom problemen jag har. Eller så har jag så mycket autism att jag inte kan se det, men det tvivlar jag på.

Det bästa är dock att jag kan skämta om det hur jag vill, gör liksom narr av mig själv vad jag än sägerGlatt skålande

helt sjukt. skickar diagnoser höger och vänster som folk ändå bara använder som ursäkt, men oftast adhd ju

SvaraCitera

Tvättbjörns_idioten:
Undra vem som hade klarat sig längst utan vatten av en 5 åring eller en 65 åring..... jag har funderat i en halvtimme nu min hjärna är sylt Tardig

Utmärkt fråga !

SvaraCitera

Dominak24:

Utmärkt fråga !

Jag veettttt!!!!! Man kan tänka hur länge som helst utan att få ett svar

SvaraCitera

little-traci%26freinds-movie-reaction.JP

SvaraCitera
Lokes

E447BA58-8A40-4778-8E73-F374B98B807F.png

men va fan 

SvaraCitera

SvaraCitera
oneday

Min sista um update innan jag super 

SvaraCitera

Little-Traci:
Åh ^^ idag så man har suttit ute och bara njutit av solen/värmenHjärtaHjärta

Sen har man lyssnat på MASSA härlig dreampop på vinyl  ^^Hjärta

Nu har man massa olika ideér till våran lilla film som vi ska påbörja med igen om TVÅ veckor mums HjärtaHjärta ska bli sååååå underbart att åka tillbaka igen till vårat hemliga ställe och filma igen^^

HjärtaHjärtaHjärta Sunset Tyger i will be with you soon ^^
little-tracic-favortie-place-2.jpg

little-traci%20miss-daysof%20summer.jpg

SvaraCitera

Little-Traci:
Oh några dagar kvar sen så drar vi till mitt/våran underbara hemliga secret place
och slutför vår efterlängtade musikvideo som vi alla jobbat på ett bra tag nu ^^ det har varit en sån underbar rolig/crazy/spännande & och lärorik resa för oss alla som har hjälpt till med att skapa det här kreativa verket^^ vi har typ lärt oss mycket av varandra under den här tiden.. även om de är lite äldre och har mer erfarenhetHjärtaHjärta

Vi sa det  att ni vi blir klara med musikvideon så kommer vi att att åka hit igen för  filmen finns kvar att göra  (filmen som vi påbörjade för ett tag sen)

Visst det har gått lite trögt från och till men asså det hör till att det ska ta långt tid OM det ska bli bra (art takes timeright? vi har även haft mycket kul bus under våra crazy inspelningarRodnarVISSA saker ångrar man att man gjorde hahaCool

Nästa vecka så blir jag helt själv hemma i 1vecka Tumme uppTumme uppTumme uppCooloch det passar bra för på fredag blir det stor garden party för att fira att våran musikvideo är ÄNTLIGEN klar och vi kan visa den för folk vi kännerCoolflera av mina instafölajre som hjälpt till med videon är så klart bjudnaHjärtaHjärtaHjärta

Ska bli underbart att få åka hit igen och filma och hitta på massa bus (as usual) ^^Hjärta har verklgien längtat och längtat efter att få börja filma..
little-traci-fox-secret-place-.jpg
IMG_2747.JPG

SvaraCitera

Little-Traci:
Ja asså så fel det kan bli? ^^ ibland va haha..

Även om  man gjort det 1 gång och det VERKLIGEN inte bra och man lovat sig själv att inte göra om det? asså då borde man hålla på det?

Mm trodde jag ja haha ^^TardigCool va det planerat? jag tänkte hela tiden GÖR INGEN RÄV GÖR INGEN RÄV ^^ för det kommer inte bli nån räv utan nåt helt annat haha..(From Past History)Cool

Men det jag gjorde idag va inte direkt ett dugg bättre haha..

JAG SKA INTE HÅLLA PÅ MED MODELLERA Cool Nej jag ska inte ladda upp den insta det räcker med den förra jag jag laddade upp även om jag fick snälla kommentarer haha på den där^^..

SvaraCitera
oneday

AAAAAAHHH

SvaraCitera
Ämnesstartare

asså hur orkar man ens lägga upp bilder på sin dag utan att ngn bryr sig fattar ej sen kmr vobb eller sgt där o sedan: jag bryr mig trololo

SvaraCitera
older comments