youngvobb:
du är konstig pga din autism
Njae, jag har inte autism. Dom gav mig bara den diagnosen för att dom inte visste vad dom skulle göra av mig. Dessutom så kan jag aldrig riktigt relatera till nån annan med det, det är aldrig någon som ens snackar om dom problemen jag har. Eller så har jag så mycket autism att jag inte kan se det, men det tvivlar jag på.
Det bästa är dock att jag kan skämta om det hur jag vill, gör liksom narr av mig själv vad jag än säger
youngvobb:
du är konstig pga din autism
Jag är konstig OCH har autism
+ att båda mina föräldrar har fede problem, som jag ärvt av dom
det blir liksom inte bättre
Undra vem som hade klarat sig längst utan vatten av en 5 åring eller en 65 åring..... jag har funderat i en halvtimme nu min hjärna är sylt
sgt.sunshine:
Njae, jag har inte autism. Dom gav mig bara den diagnosen för att dom inte visste vad dom skulle göra av mig. Dessutom så kan jag aldrig riktigt relatera till nån annan med det, det är aldrig någon som ens snackar om dom problemen jag har. Eller så har jag så mycket autism att jag inte kan se det, men det tvivlar jag på.Det bästa är dock att jag kan skämta om det hur jag vill, gör liksom narr av mig själv vad jag än säger
helt sjukt. skickar diagnoser höger och vänster som folk ändå bara använder som ursäkt, men oftast adhd ju
Tvättbjörns_idioten:
Undra vem som hade klarat sig längst utan vatten av en 5 åring eller en 65 åring..... jag har funderat i en halvtimme nu min hjärna är sylt
Utmärkt fråga !
men va fan
Min sista um update innan jag super
Little-Traci:
Åh ^^ idag så man har suttit ute och bara njutit av solen/värmenSen har man lyssnat på MASSA härlig dreampop på vinyl ^^
Nu har man massa olika ideér till våran lilla film som vi ska påbörja med igen om TVÅ veckor mums ska bli sååååå underbart att åka tillbaka igen till vårat hemliga ställe och filma igen^^
Sunset Tyger i will be with you soon ^^
Little-Traci:
Oh några dagar kvar sen så drar vi till mitt/våran underbara hemliga secret place
och slutför vår efterlängtade musikvideo som vi alla jobbat på ett bra tag nu ^^ det har varit en sån underbar rolig/crazy/spännande & och lärorik resa för oss alla som har hjälpt till med att skapa det här kreativa verket^^ vi har typ lärt oss mycket av varandra under den här tiden.. även om de är lite äldre och har mer erfarenhetVi sa det att ni vi blir klara med musikvideon så kommer vi att att åka hit igen för filmen finns kvar att göra (filmen som vi påbörjade för ett tag sen)
Visst det har gått lite trögt från och till men asså det hör till att det ska ta långt tid OM det ska bli bra (art takes time) right? vi har även haft mycket kul bus under våra crazy inspelningarVISSA saker ångrar man att man gjorde haha
Nästa vecka så blir jag helt själv hemma i 1vecka och det passar bra för på fredag blir det stor garden party för att fira att våran musikvideo är ÄNTLIGEN klar och vi kan visa den för folk vi kännerflera av mina instafölajre som hjälpt till med videon är så klart bjudna
Ska bli underbart att få åka hit igen och filma och hitta på massa bus (as usual) ^^ har verklgien längtat och längtat efter att få börja filma..
Little-Traci:
Ja asså så fel det kan bli? ^^ ibland va haha..Även om man gjort det 1 gång och det VERKLIGEN inte bra och man lovat sig själv att inte göra om det? asså då borde man hålla på det?
Mm trodde jag ja haha ^^ va det planerat? jag tänkte hela tiden GÖR INGEN RÄV GÖR INGEN RÄV ^^ för det kommer inte bli nån räv utan nåt helt annat haha..(From Past History)
Men det jag gjorde idag va inte direkt ett dugg bättre haha..
JAG SKA INTE HÅLLA PÅ MED MODELLERA Nej jag ska inte ladda upp den insta det räcker med den förra jag jag laddade upp även om jag fick snälla kommentarer haha på den där^^..
AAAAAAHHH
asså hur orkar man ens lägga upp bilder på sin dag utan att ngn bryr sig fattar ej sen kmr vobb eller sgt där o sedan: jag bryr mig trololo