Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Lokes

ThundWind:
Inte många år kvar på denna sida då.

Wdym

SvaraCitera

Lokes:

När jag ser eller är nära den personen mår jag bra och får fjärilar i magen nästan som när man är kär, men jag är inte romantiskt kär. Den personen är inte bara en vanlig person man säger hej hur måru till utan den känns som något nostalgiskt och känns som ett hem. Pratar inte om någon specifik tho, känner såhär för 3-4 stycken

Mmm, det kan funka med beroende på hur du definierar kärlek då. Det finns en definition på kärlek är t.ex. att det finns endast kärlek när du har förlorat en. Annars oavsett vad så är det bara att du gillar någon. Typ du kan gillar flera personer, sen gillar din eller dina pojkvänner (beroende hur många ex du har haft.) men av alla de pojkvänner så är det nog bara en som du blir riktig sårad ifall ni broke-up. Det är då det finns kärlek emellan er, annars är det bara gilla liksom. Svag och starkare gillande bara. Like and diss. Men ja, det är typ en definition bara. 

SvaraCitera

Lokes:

Wdym

Well är inte många år kvar då jag inte längre räknas som ungdom Rullar ögonen

SvaraCitera
Lokes

ThundWind:

Mmm, det kan funka med beroende på hur du definierar kärlek då. Det finns en definition på kärlek är t.ex. att det finns endast kärlek när du har förlorat en. Annars oavsett vad så är det bara att du gillar någon. Typ du kan gillar flera personer, sen gillar din eller dina pojkvänner (beroende hur många ex du har haft.) men av alla de pojkvänner så är det nog bara en som du blir riktig sårad ifall ni broke-up. Det är då det finns kärlek emellan er, annars är det bara gilla liksom. Svag och starkare gillande bara. Like and diss. Men ja, det är typ en definition bara. 

Oh så det är bara platonisk kärlek som oneday tänkte? Well det var sorgligt. Tänkte dock inte på något pojkvän relaterat eftersom jag är lesbisk och har bara två ex som jag egentligen aldrig kände något för men i get ur point. Tycker bara det är konstigt att jag inte känner såhär för folk jag känner irl 

SvaraCitera
Lokes

ThundWind:

Uh oh

SvaraCitera
Lokes

ThundWind:

Tror du fortfarande kan va medlem här tho har varit många 25+ som hänger här 

SvaraCitera

Lokes:

Tror du fortfarande kan va medlem här tho har varit många 25+ som hänger här 

Yeah. But only there is still anything left that hold me back here.

SvaraCitera
oneday

Oliver är så himla gott, dessvärre skiljer dem sig för märket 

SvaraCitera
Ice
 Ice

Testar om det går att skriva här.

SvaraCitera
Ice
 Ice

Det funkar. Glad

SvaraCitera