nöbby:
Vadå dör, tvättstugedoften är ju underbar som sjutton, man blir ju alldeles dåsig och jättenöjd med tillvaron när man känner den. Om något kickar den igång tankeverksamheten och får en att drömma om allt fint som finns i världen.Skulle kunna bo i en tvättstuga.
Du är en sjuk kvinna.
Okej, du bor en tvättstugga jag bor i en bod/skjul, it's a deal.
dazed:
Du är en sjuk kvinna.Okej, du bor en tvättstugga jag bor i en bod/skjul, it's a deal.
Tänker ta det som en komplimang tack så mycket.
Ja! Asbra deal du, dazed.
sicilianmind: Man vet när det är en maffiafilm när alla heter: Frankie, Anthony, Paulie, Andy, Jonny, Henry osv snart Pussy också =). Jävla Y-namn.
Glodde du igenom filmen? Vad tyckte du?
Zodd:
Glodde du igenom filmen? Vad tyckte du?
Ja!! Den var jättebra faktiskt, såg inte hela pga sömnen. Men jag gillade det jag såg. Enkelt att hänga med, bra konstruerad. Kort sagt; den får 5 av 5 sicilianska knäböj.
sicilianmind: Ja!! Den var jättebra faktiskt, såg inte hela pga sömnen. Men jag gillade det jag såg. Enkelt att hänga med, bra konstruerad. Kort sagt; den får 5 av 5 sicilianska knäböj.
Kul, jag ger samma betyg.
drömde om elverpigen inatt. somnade om och drömde om wbc pch exner.
Kristian Gidlund
Tänker bara på att det är höst nu och att kylan har kommit snabbare än beräknat, jag glömmer fortfarande att ta på mig jacka när jag går ut.
Bf står och slår i ankarspik och han är fin i den vinkeln också.
vill.inte.gå.upp.idag.
Nu har det regnat konstant i timmar, var längesedan sist. Hoppas det fortsätter!