Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

har bjudit skitmkt folk hem till mig. typ inga av dom umgås i vanliga fall. kan bli bra eller anus. vore jobbigt om det blev anus. men men. det märks. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Jaa, hålla i pengar onekligen vara jobbigt när väl man är sugen på att investera. Sugen som fan på köpa en "riktig" dator, min laptop som jag sitter vid nu håller på att lagga... Fast måste spara till en "ny" bil!

ja, men behöver egentligen ingenting. vill bara ha det fint i rummet. antar att ikea är fel ställe att handla saker på då. 

dator är viktigare än en bil

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ja, men behöver egentligen ingenting. vill bara ha det fint i rummet. antar att ikea är fel ställe att handla saker på då.

Precis. Ingen aning om det är bra eller inte, finns mycket saker vet jag iaf! Tumme upp

amsi: dator är viktigare än en bil

Hehe, fan måste ha en annan bil än den jag har nu för ska samåka nu när man börjar knega igen, och det blir full bil. Den jag har nu räcker icke i baksätet tyvärr!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Precis. Ingen aning om det är bra eller inte, finns mycket saker vet jag iaf! Tumme upp

Hehe, fan måste ha en annan bil än den jag har nu för ska samåka nu när man börjar knega igen, och det blir full bil. Den jag har nu räcker icke i baksätet tyvärr!

har man ditt jobb behöver man bil om man inte vill cykla

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: har man ditt jobb behöver man bil om man inte vill cykla

Det stämmer bra det! Är 25km enkel till jobbet också, har nog inte cyklat 25km sammanlagt på cykel om man räknar in de senaste 10åren, typ. 7 år iaf.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Det stämmer bra det! Är 25km enkel till jobbet också, har nog inte cyklat 25km sammanlagt på cykel om man räknar in de senaste 10åren, typ. 7 år iaf.

då förstår jag nog så mycket jag kan förstå

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

då förstår jag nog så mycket jag kan förstå

Tumme upp

SvaraCitera

hej har tråkigt 🙁

SvaraCitera
24/7
 24/7

Rös av trailern, vill se vill se vill se.

SvaraCitera
24/7
 24/7

Och den häääääääääääär!1

SvaraCitera
Ämnesstartare

korkat.

SvaraCitera
reben

har alltså ägnat mer än 1 jävla timme åt att formulera en guildapplication åt min bror Ledsen "BECKI DU E JU GANSKA BRA PÅ O SKRIVA CV"

SvaraCitera

SvaraCitera

24/7: Rös av trailern

Ben Steril filmen, meh. Dock kan jag faktiskt säga att den andra såg bra utGlatt skålande

SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
Skratta, gråta, skratta, gråta, gråta

Lol, kunde inte ha ett mer stereotypiskt utseende om man kollar över hennes agerande och reflekterande...

SvaraCitera
older comments