har bjudit skitmkt folk hem till mig. typ inga av dom umgås i vanliga fall. kan bli bra eller anus. vore jobbigt om det blev anus. men men. det märks.
Jaa, hålla i pengar onekligen vara jobbigt när väl man är sugen på att investera. Sugen som fan på köpa en "riktig" dator, min laptop som jag sitter vid nu håller på att lagga... Fast måste spara till en "ny" bil!
ja, men behöver egentligen ingenting. vill bara ha det fint i rummet. antar att ikea är fel ställe att handla saker på då.
dator är viktigare än en bil
amsi: ja, men behöver egentligen ingenting. vill bara ha det fint i rummet. antar att ikea är fel ställe att handla saker på då.
Precis. Ingen aning om det är bra eller inte, finns mycket saker vet jag iaf! ![]()
amsi: dator är viktigare än en bil
Hehe, fan måste ha en annan bil än den jag har nu för ska samåka nu när man börjar knega igen, och det blir full bil. Den jag har nu räcker icke i baksätet tyvärr!
Gruvan:
Precis. Ingen aning om det är bra eller inte, finns mycket saker vet jag iaf!Hehe, fan måste ha en annan bil än den jag har nu för ska samåka nu när man börjar knega igen, och det blir full bil. Den jag har nu räcker icke i baksätet tyvärr!
har man ditt jobb behöver man bil om man inte vill cykla
amsi: har man ditt jobb behöver man bil om man inte vill cykla
Det stämmer bra det! Är 25km enkel till jobbet också, har nog inte cyklat 25km sammanlagt på cykel om man räknar in de senaste 10åren, typ. 7 år iaf.
Gruvan:
Det stämmer bra det! Är 25km enkel till jobbet också, har nog inte cyklat 25km sammanlagt på cykel om man räknar in de senaste 10åren, typ. 7 år iaf.
då förstår jag nog så mycket jag kan förstå
hej har tråkigt 🙁
Rös av trailern, vill se vill se vill se.
Och den häääääääääääär!1
korkat.
har alltså ägnat mer än 1 jävla timme åt att formulera en guildapplication åt min bror
"BECKI DU E JU GANSKA BRA PÅ O SKRIVA CV"
Lol, kunde inte ha ett mer stereotypiskt utseende om man kollar över hennes agerande och reflekterande...