Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

older comments

Ämnesstartare

dazed: Trodde alla trådar handlade om vädret nuförtiden?

Sitter ibland på min fritid och läser gamla trådar av någon anledning! x)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte bestämma mig om det ser bra ut med den nya citeringen eller inte.. .-.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser bra ut från mobilen iaf.

SvaraCitera

198956_10151357758086176_1464351252_n.jp

SvaraCitera

Känner att jag borde våga mer, t.ex gå o göra nått med han. Tror han vill men vet inte om han bara säger så..

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska hänga ut tvätt för första gången detta år. stor sommargrej.

SvaraCitera

Nya um förvirrar mig litegranna, mest för att jag är korkad och troligen har blivit smittad med någon slags sjukdom som gör att jag inte tål förändringar. 

Trots min nyfunna sjukdom så ska jag snart vända mitt liv upp och ned, har precis sökt en massa gymnasiekurser bl.a. och ska flytta från min käraste Davvelito om inte lång tid alls. Och för att toppa allt har jag sagt upp mig på min kära arbetsplats, som jag älskar, men den håller på att ta livet av mig. 

Sedan träffar jag ju en pojke, som är en bra pojke.. Tror jag.. Ibland gör han mig lite orolig, eftersom att jag bland vanliga människor kan vara lite... pryd och känslig för vissa saker men det är väl något jag får träna bort om jag ska leva i dagens snuskiga samhälle. (Fast jag är ganska nöjd med att vara som jag är nu)

På övrigt: WOHOOOOO!! LÅNGLEDIGT!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine: N

Du lever! 

SvaraCitera

Vill att min pojk kommer hem så jag får pussa på'n 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

näe har nu  stalkat alla möjliga intressanta och ointressanta på fb, kollat tradera efter onödiga grejer, um:at in i absurdum  osv osv
måste sluta prokrastinera grejer nu på en gång

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaffebryggning som puttrar i bakgrunden medan man lyssnar till en Chomskyintervju, det är ljuv musik det. 
Hjärta

SvaraCitera

jag har så jävla ont i magen. senaste tre dagarna har jag ätit 2 mål lagad mat per dag, med både fett kolhydrater och proteinkälla, och nu känns det som att jag håller på attfå magsår. varför känns magen irriterad när jag faktiskt fyller den med mat? jämfört mednär jag bara ger den typ kaffe med mjölk.... DET borde ju fresta på den???

lol skitkropp

SvaraCitera

utöver detta: man tänker att man ska göra så mkt som man aldrig gör. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok. Det var ett tag sen jag kände såhär, men just nu kan allting bara dra åt helvete. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

här sitter jag och sjunger med till vår fina nationalsång, norsken kommer!

SvaraCitera
older comments