lawopkkodiiejoprwelprlpe överstimulerad hahahha fö mkt socker för mkt citeringar för mkt komplimanger OVERLAOOOOOOASOJSIOADSDDD
skulle bara behöva kolla på ett avsnitt av den här serie det verkar lugnt och behagligt jag ska på FEEEEEEEEEEST äta mer socker oooowowwoowwowoowoooooo varje dag i hela helgen :DDDDDDdd
Det finaste smink man kan ha är rosiga kinder och frostiga ögonfransar ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Något som alltså inte ingår är: ett stycke blödande näsa. Behövde för bövelen sitta och trycka i tjugo minuter innan det slutade.
Nu blev det svart i mitt sovrum igen. Tänker hoppas på att min naturlärare är sjuk även i morgon för jag tänker minsann inte gå upp och hämta mobilen, leta reda på och sedan sätta på något larm.
Räknar med att hunden väcker mig i tid istället ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
nubbie:
Räknar med att hunden väcker mig i tid istället
Har kört på den i en vecka nu. funkar fint. kommer en tunga och slickar runt halv åtta.
tevepro:
Har kört på den i en vecka nu. funkar fint. kommer en tunga och slickar runt halv åtta.
Haha, ja. Men min hund vågar inte komma fram och pussa på mig längre pga det står en blomspruta precis vid sängen, hehe ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
är så jävla käÄäääääääärärärärrärärär
så kär
fan va stuk bre grattis
jag kan inte låta bli att tänka att de som sågar rowlings senaste bok är platta människor som vill läsa böcker där huvudrollsinnehavarna är hjältar
jag gillar att vara fördomsfull
nu ska jag sova
är trött
dan sover bakom min stol
häll vatten på honom
Blivande_japan:
jag kan inte låta bli att tänka att de som sågar rowlings senaste bok är platta människor som vill läsa böcker där huvudrollsinnehavarna är hjältar
är den bra eller
ont i en visdomstand som plötsligt gått sönder utan att ens fråga om lov
svårt att tänka på annat just nu