Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

Ämnesstartare

lawopkkodiiejoprwelprlpe överstimulerad hahahha fö mkt socker för mkt citeringar för mkt komplimanger OVERLAOOOOOOASOJSIOADSDDD

skulle bara behöva kolla på ett avsnitt av den här serie det verkar lugnt och behagligt jag ska på FEEEEEEEEEEST äta mer socker oooowowwoowwowoowoooooo varje dag i hela helgen :DDDDDDdd

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finaste smink man kan ha är rosiga kinder och frostiga ögonfransar [blush]

Något som alltså inte ingår är: ett stycke blödande näsa. Behövde för bövelen sitta och trycka i tjugo minuter innan det slutade.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu blev det svart i mitt sovrum igen. Tänker hoppas på att min naturlärare är sjuk även i morgon för jag tänker minsann inte gå upp och hämta mobilen, leta reda på och sedan sätta på något larm.

Räknar med att hunden väcker mig i tid istället [cool]

SvaraCitera

nubbie:

Räknar med att hunden väcker mig i tid istället

Har kört på den i en vecka nu. funkar fint. kommer en tunga och slickar runt halv åtta.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Har kört på den i en vecka nu. funkar fint. kommer en tunga och slickar runt halv åtta.

Haha, ja. Men min hund vågar inte komma fram och pussa på mig längre pga det står en blomspruta precis vid sängen, hehe [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

är så jävla käÄäääääääärärärärrärärär

så kär

SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va stuk bre grattis

SvaraCitera

jag kan inte låta bli att tänka att de som sågar rowlings senaste bok är platta människor som vill läsa böcker där huvudrollsinnehavarna är hjältar

SvaraCitera

jag gillar att vara fördomsfull

SvaraCitera

nu ska jag sova

SvaraCitera

är trött

SvaraCitera

dan sover bakom min stol

SvaraCitera
Ämnesstartare

häll vatten på honom

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag kan inte låta bli att tänka att de som sågar rowlings senaste bok är platta människor som vill läsa böcker där huvudrollsinnehavarna är hjältar

är den bra eller

SvaraCitera

ont i en visdomstand som plötsligt gått sönder utan att ens fråga om lov

svårt att tänka på annat just nu

SvaraCitera
latest comments older comments