Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

oneday

Lokes:
Jag vet varför vår jord svärmar av negativ energi, varför det finns mer ont än gott, and it all makes sense

Varför 

SvaraCitera
Lokes

oneday:

Varför 

Okej jag är inte helt säker faktiskt men det handlar om energier som manipulerar oss och det är mycket mer komplicerade saker som händer som jag inte vet hur jag ska förklara i ord

SvaraCitera

Mm ideas   on the table ^^ Söt har suttit den här tråkiga söndagen  med att komma på lite idéerSöt skissat och ritat och skrivit.

Håller på att tänka ut en text och låtnamn till dreampop låt som jag har skissat utSöt

Tänkte först ta  låtnamnet Niki You My Dove (Men det var redan taget)Galen

Ska ut på stan och till ett ställe och kolla efter ett mixerbord till min kommande låt..

Men den ska innehålla Rävar/Duvor och Tigrar OCH solnedgångarSöt

SvaraCitera

theart%20%282%29.jpg

SvaraCitera

HjärtaHjärtaHjärtaHjärta
niki-%26-the-dove.jpg

SvaraCitera
Lokes

Har hittat en ny favorit smak av monster

SvaraCitera

Yes underbara vackra fantastiska MalinHjärtaHjärta  I totall agree with you on that oneHjärtaHjärta
foxes-inthe%20night-hunting.jpg

SvaraCitera
oneday

Lokes:

Okej jag är inte helt säker faktiskt men det handlar om energier som manipulerar oss och det är mycket mer komplicerade saker som händer som jag inte vet hur jag ska förklara i ord

Zozo är på gång igen

SvaraCitera

little-traci-arts.jpg

SvaraCitera
oneday

Vad förväntade Rasmus sig egentligen
vad fick han att tro att han kan göra en bild på en annan religions gud och bränna koraner inte skulle få stora konsekvenser och göra han livrädd. Återigen, yttrandefrihet men dumma beslut ger konsekvenser och han kan obv inte tänka

SvaraCitera

little-tracis-fox-very-love-friend.JPG

SvaraCitera

Tumme upp

SvaraCitera

Mina drakar väckte mig  ^^Arg
dj.jpg

SvaraCitera

Little-Traci:

Mina drakar väckte mig  ^^Arg
dj.jpg

nja