Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

oneday

agnes_:

nej haha men du supportar ett andrewtate fan bara såduvet 

Han är ändå en schysst människa med riktigt skeva åsikter 

SvaraCitera
oneday

Dessutom, hata mig inte, är han ändå schysst kille med riktigt skeva åsikter 

SvaraCitera
Lokes

agnes_:

nej haha men du supportar ett andrewtate fan bara såduvet 

Hur

SvaraCitera
Lokes

Man vet att man är gammal när grannen börjar bli grå o tunnhårig

SvaraCitera

Asså varför? varför tillåter du att energi dras från dig? varför inte bara TA DITT FINGER tryck på bilden sen   IGNORE för alltid?Oskyldig

Sen? sen fokusera  på nåt trevligt spännande kul crazy/skriv av dig så mycket du kan..skriv om nåt som hänt idag/igår..eller nåt trevligt som ska hända..

Tillåt aldrig att energi dras ifrån dig..Icke!

SvaraCitera

Little-Traci:
Asså varför? varför tillåter du att energi dras från dig? varför inte bara TA DITT FINGER tryck på bilden sen   IGNORE för alltid?Oskyldig

Sen? sen fokusera  på nåt trevligt spännande kul crazy/skriv av dig så mycket du kan..skriv om nåt som hänt idag/igår..eller nåt trevligt som ska hända..

ö vem tror du att du e

SvaraCitera

Oh okej asså jag blev tillfrågad om att vara med på en movie reaction och jag tänkte oh vad kul.. hoppas det är en film i min smak för hitills så har jag varit med på en 1 enda movie reaction för att de andra gångerna jag har blivit tillfrågad så har jag sagt nej då filmen inte var något mig..

men nu så tänkte yes det här är kanske en film i min smak.. trodde jag ehehGalen 

Jag frågade du lite fundersamt vad är det för film? jo men det är en teen slasher..och jag svarade jo men det kan ju vara bra om det görs på rätt sätt.. vad handlar den om då?  jo men det är en film om en kille  med ken mask som dödar folk.. och tänkte ehh okej?Skeptisk ken mask?  ja barbiedockan ken.. och där så kände bara ne ne ne sorry..

Och jag tänkte ne men seriöst? asså i'll take a rain check.. inte för att jag rädd utan  jag har inte lust med slösa min tid på nån skitfilm om en mördare med ken maskGalen där går min gräns asså..^^

Jag sökte upp på filmen för att se va det  är för film.. asså jag såg trailern och tänkte vad faan är det egentligen? hade de så dålig fantasi? de satt ritningsbordet och tänkte jo men i gör riktig originell skräckfilm.. och just det, han ska se ut som barbiedockan ken..?

Oh dear oh dear ^^

SvaraCitera
Lokes

Little-Traci:

Jag håller med dig men ibland kan det vara bra att stå upp för sig själv och försvara det man älskar. Sätta skithögarna på plats

SvaraCitera
Lokes

Ibland funkar det inte då är det bara att dra

SvaraCitera

mclovin

SvaraCitera

Lokes:

Jag håller med dig men ibland kan det vara bra att stå upp för sig själv och försvara det man älskar. Sätta skithögarna på plats

One word ^^trythe-fox-is-ignorance.jpeg

SvaraCitera
Lokes

Little-Traci:

One word ^^trythe-fox-is-ignorance.jpeg

Jag är envis Ledsen

SvaraCitera

Lokes:

Jag är envis Ledsen

lyssna inte på människan, ignorans e värsta som finns

SvaraCitera

Lokes: