Yes ^^ idag så har jag spendrat tid åt mitt vårat tma som 50/60 tal asså jag antog mig ett litet komplcerat projekt men? jag får lite hjälp av Sidney-kopian och jag tycker att jag är rätt duktig asså jag får höra ibland att jag gör så konstiga saker? men asså, det kallas att vara kreativ? ^^
Visst jag gör saker som är typ (out of the box)? men varför ska allting vara typ "vanligt" eller "normalt" om jag får använda de orden..
Jag har ALLTID gått min egna väg ^^ och ibland så har tänkt , ne men det här kommer aldrig att gå det för att det är FÖR omöjligt? men sen testar jag mig fram och hittar olika sätt att lösa det på.. ^^ men ibland för jag höra från folk, det går inte, men så får jag bevisa för de att jo det bara om man är vill och är envis..
Och som nu när fått höra hela tiden att du måste göra dig av med en hylla nu när du ska få den nya.. men? jag hittade ett litet sätt för att den nya ska få plats, men det var dock inte lätt och jag gjorde illa mig lite hahah ^^
Oh asså jag fick höra OH NEJ SNÖ av mamma och jag tänkte ne, ne jag tittar inte ut.. ^^ jag vägrar..för jag vet hur det kommer att set ut och det kommer att göra mig deprimerad och då drar det energi ifrån mig.. ^^ men det slutade inte där..
Jag får ett samtal om att ALLA bussar har ställt sin för det har snöat så mycket och jag tänkte ehh, okej? så säger då aja man jag fixar det.. jag ringer Sidney-kopian och ber han (jättesnällt) att hämta mig och så snäll som han är så sa han att jag fixar det.. Tack Sidney darling
Men på vägen hem så såg vi tre bilar som hade kört ner i diket/krockat.. asså jag sa det att det vädert ställer inte till det för bara för rävar utan även för männiksor/och trafiken ^^
Those summer nights Summer nights ^^ I need to think of my life My life When the sun's in love With the sky☀️☀️
Asså det blir svårt på fredag då vi ska hämta min hylla ^^ men vi har sakt att det fixar sig.. ellr JAG HAR SAGT det fixar sig hehe
Han var lite orolig över att det kommer att hända något i sista stund men jag har sagt det att ta det bara lungt så kommer allt att gå bra
Sen är det bara själva byggandet av hyllan och det är inte jag bra på så jag får hjälp av Sidney-kopian
Men det gäller att INTE stressa eller att vara negativ på nåt sätt
Asså efter idag så känner jag bara att jag ville rymma till Australien med Sidney-Kopian asså vilken dag haha seriöst jag är helt slut ^^ så jag kunde gott unna mig lite monster (blandat med lite sXrit)
Asså frågan är om jag ska fixa hyllan i helgen eller vänta tills efter påsk? för han var tydligen inte ledig den här helgen så jag får vänta tills nästa helg ^^ jag kan försöka själv? men jag tänker det är bättre att vänta så jag inte gör något knasigt höhö
Men? vi fick hem den haha vilket han inte trodde ^^
Oh ^^ igår var en craXy day kan man säga.. efter skolan så fick jag skjuts av Sidney-kopian där jag skulle köpa hyllan.. och vi går in i affären och ska då gå och hämta den här hyllan och så finns den inte där? och jag tänkte jaha okej.. den är slut.. men sen kollade han på deras sida och då står det jo det ska finnas 3x i lager? ja men var är de då? han försöker hitta nån att prata med så finns det som vanligt ingen att fråga.. så vi går runt i affären och försöker hittat nån ^^ och så när väl hittar en person som säger då (aha ja vi har i lager bara att vi har de inte framme.. ehh okej?) då säger han kan ni gå och hämta de tre och lägga de framme så folk ser att de finns där.. med en väldigt sträng röst
Asså jag känner så har hade inte han varit med så hade jag ALDRIG fått hem den ^^ jag känner bara en STOR tacksamhet till honom att han var med mig igår
Men det roliga var att han var jättearg asså.. och jag försökte verkligen behålla lugnet och tänkte det här fixar sig för jag är en lung person..och jag sa till honom upprepade gånger ta-det-lungt-det-fixar-sig men jag såg hur typ uppeldad han blev.. tänkte nu kanske han slår han till nån eller välter något ^^ han ser EXAKT ut som Sidney men kanske i sättet lite lik Will?
Men jag fick hem min lilla hylla.. och han ska hjälpa mig med att bygga den sen när han ledig ^^
Little-Traci:
Men jag fick hem min lilla hylla.. och han ska hjälpa mig med att bygga den sen när han ledig ^^
vilken tur att det löste sig tillslut
Lokes:
vilken tur att det löste sig tillslut
Mm ^^ det gäller bara att ta det lungt och inte stressa eller bli arg..
Idag så har solen visat sig jättemycket och jag bara njöt även om det var typ vinter ute ^^ asså jag tänkte ta ut mina högtalare och spela We want the sun HÖGt hehe men sen tänkte nja kanske inte så bra ifall om grannarna blir arga hehe ^^
Men jag tog mig till vårat hemaliga ställe och tittade över lite där fortfarande massa snö ^^ jag försökte ta bort lite men det var för mycket snö jag gav typ upp.. man måste vara flera personer för att det ska ge efekt typ..
Men asså även om det var mycket snö men när jag stod där i solen och tog allt så kännde jag i alla fall nån liten vårkänsla^^
Men snart så kommer den riktiga våren.. ^^☀️
Jag måste lära mig respektera mina egna boundaries
^^☀️☀️
Pysseldag idag och jag beslutade mig för att fixa lite på våran tomt så man kan börja sitta där snart ^^ så tänkte jag sitta där men det var lite för kallt även om det var sol (nästan) hela tiden ehhe
Imorgon då? jag ska fixa det sista till våran/min lilla temdag? the 50s ^^
Little-Traci:
^^☀️☀️
det börjar igen
kommer aldrig förstå folk som jagar och dödar djur för skojs skull
Lokes:
kommer aldrig förstå folk som jagar och dödar djur för skojs skull
Mm har tänkt den tanken länge.. men? är inte förvånad av allt människor gör..
^^