Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

Lokes

Little-Traci:

Mm har tänkt den tanken länge.. men? är inte förvånad av allt människor gör..

människor kan vara så elaka

SvaraCitera

Lokes:

människor kan vara så elaka

We don't deserve animals ^^

SvaraCitera

Oh igår asså sol sol ☀️☀️ ^^ helt underbartSöt men fortfarande lite för kallt för att sitta ute typ.. men jag var tittade till vårat/mitt hemliga ställe idag igen och det fanns nästan inge snö kvar där.. Söt så jag tog två snabba bilder till mitt kollage ^^Söt

Men nu är när man kommer vara ledig ett tag så så kan man ägna  mer åt de olika projekt som är typ halvklara ^^Galen

Men nu gäller det att temat som jag själv valde blir bra..Söt och (jag har gjort allt själv utan nån hjälp)Söt

Asså föredrag är nånt jag inte gör typ varje dag haha men ändå tycker jag att det är typ en utmaning.. Söt

SvaraCitera

After some late night workTrött

^^Sover
sleep.jpg

SvaraCitera

HjärtaHjärta
little-traci-fox-breakfast_0.jpg

SvaraCitera

Oh ^^ trött trött tröt och gladSöt allt gick som jag ville och folk blev förvånade att jag hade lagt ner så mycket arbete på mitt projekt igen, men? när jag går in för något så gör jag det till hundra procent..Söt

Men imorgon så fick jag höra att det ska snöa ^^ inte bra.. vi hade tänkt börja spela in scener.. men nu och nu blir det att vänta IGEN?Rodnar

Jag sa de redan från början att vi väntar tills det är fint väder på riktigt.. för jag har också varit ivrig med att spela in.. men sen så lärde jag mig att att vänta..

Så nu ska vi prata om vi ska lägga det på hyllan tils maj eller bara köra..

SvaraCitera

Hahah seriöst vad ska man säga? jag är inte förvånad? Söt det var typ väntat att det skulle snöa.. ^^

Jag det ingen idé att planera nåt tills det har blivit vår på RIKTIGT heheSöt och en trevlig nyhet? vi har fått tillökning till vårat filmprojekt.. Söt någon som har samma kreativitet och tankesätt som Malin & Kate Bush Hjärta^^

Det är tack vare Sidney-kopian som tipsade om den här underbaar människanHjärtaHjärta

Vi pratade lite och delade lite idéer och jag måste säga att jag blev jätteglad över alla spännande och roliga idéer^^Söt

SvaraCitera
Lokes

jag har upptäckt att jag älskar att sova

SvaraCitera

^^Tracis%20Dragons.jpg

SvaraCitera

Mm ^^ asså på lördag hade jag planerat lite saker (inte utomhus) men så fick jag höra att jag måtse ändra om mina planer ^^ så jag måste skriva om mitt scehma  och jag sa det att de är inget jag jag gillar att göra eftersim jag har gjort ett EX antal gånger och det var INTE kul ^^

Men? jag hade inget val typ.. så jag får ändra om mitt schema inför lördagen men jag ser positivt på det hrla då jag får ändra allt tills på fredag (idag) men det blir inte så populärt bland de andra.. och jag hoppas de inte blir allt för sura.. ^^ Rodnar 

Det är ju typ jag som har fixat precis allt så de behöver ju inte fixa nåt precis ^^

^^
nikiv%C3%A4der.jpg

SvaraCitera

Oh asså visst jag är nöjd hehe Söt men imorgon då? på sätt och vis så känns det skönt att jag inte har nåt på schemat för mamma har gäster och jag har lovat att uppföra mig? hahaSöt

Jo men visst jag kan uppföra mig , inte ställa med nån superfest heheCool

Men kommer nog vara en del på hemliga stället för jag och en annan person tänkte fixa till lite där då det inte finns så mycket snö där nu..så det är något kul att se fram emotSöt

Sen nästa vecka så blir det lite mera trevligtSöt

SvaraCitera
Lokes

Lokes:
jag har upptäckt att jag älskar att sova

huh

SvaraCitera

Asså vädret idag var helt underbart ☀️☀️^^ Söt jag blev nöjd^^ sen efter var på mitt/ vårat hemliga ställe och fixade till lite därSöt

Imorgon så har jag inget på mitt scehma som jag måste göra ^^ jag hade tänkt ringa Sidney-kopian och be han hjälpa mig med min hylla men sen kom jag på han är inte hemma ännu..Rodnar

Men inför nästa vecka så jag har tänkt planera in lite spännande saker..
^^HjärtaHjärta

SvaraCitera

Oh ^^ asså vädret blir bättre och bättre Söt men asså man ska inte hoppas på för mycket för det kan kan när som börja snöa och det blir snöstorm ^^ så (planera inte nåt utomhus)

Men jag har i alla fall sutti och lyssnat på min underbara favoritvinyl Everybody´s Heart Is Broken NowHjärtaHjärtaSöt det är typ min vår/sommar Lp-skiva ^^ sen gjort lite trevligt pyssel, heeh jag gör alltid nåt nytt pyssel.. men ibland så blir det att det inte blir klart.. så då får jag fortsätta med det nästa söndag..Söt för söndagar är de dagar då det är tråkigt och man inte har nåt att göra.. så då passar det bra med massa roligt pyssel ^^Söt

Men imrgon ska dock skriva ett nytt schema inför kommande veckan^^
sunday.jpg

SvaraCitera

HjärtaHjärta ^^dragon.jpg

SvaraCitera
latest comments older comments