Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

Jaha lite söndagspyssel ^^HjärtaHjärta

Förr så ogillade jag söndagar? men nu när man pyssel att göra de här dagarna så är inte söndagar tråkiga längre ^^Söt
sunday.jpg


   
SvaraCitera

After some late night workTrött

^^Sover
sleep.jpg


   
SvaraCitera

Oh idag såå härligt väder helt underbart ^^Söt nu kan man börja planera lite äventyr kanske?Söt jag satt ute på våran tomt och fixade med lite plugg/monster och lite popmusikHjärtaHjärta

Asså kan det bli bättre? ^^ hell noSöt

Hade tänkt gå till hemliga stället idag och film men det får bli till helgen istället då jag inte planerat in riktigt i mitt schema ^^

Men asså solen? den underbara solen som har lyst hela dagen idag☀️☀️Söt


   
SvaraCitera

Asså idag har jag varit ute nästan hela dagen ^^ det har varit helt underbart assåSöt och sol/värmeHjärta det har vi väntat på eller hur?Söt☀️☀️

Jag har en hel del roligt inplanerat på hemliga stället ^^Söt så jag hoppas nu att det blir av och att inte vädret ställer till det för oss Rodnar

Sen asså måste jag bara nämna det att jag är glad att många frågar om jag inte vill vara med på fler reactions ^^men de filmer som vinner i deras poll är inte i min smak tyvärr.. så fort det kommer nån film i min smak så ställer jag upp.. ^^

Sen min hylla.. Sidney-kopian ska hjälpa mig med att bygga den i helgenRodnarHjärta ska bli såå kul att äntligen få den uppsatt^^Hjärta


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

oneday:

Du kunde bara ha skrivit en kortfattad text istället för en hel Wikipedia om varför du tror förintelsen är fake

Varför? Han frågade ju? Idiot.


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

Lokes:

du påstår att judarna gasades av bensingas men jag har för mig att dom gasades utav zyklon b alltså rent gift? förövrigt det du sa med dieseln, det kan väl bli väldigt giftigt och farligt om man andas in ren 100% dieselgas eller tänker jag fel ??

Jag påstår inte att de gasades av bensin/diesel avgaser, de är de själva som har sagt. 

Lokes:
har du någonsin varit och besökt polen och aushwitz där alla hemskheter hände eller lyssnat på föreläsning av en riktig överlevare? kanske skulle vara uppfriskande istället för att glo conspiracy theories på internet

Japp, hört denna gojja predikas rakt ur judarnas mun i hög person, och det har inte påverkat mig, jag vet att dem ljuger.


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

1889 är du född, och dör gör du aldrig. 

Immer mein Führer! Heil Hitler!
 088c7329-1b4a-4a55-a494-6b0f284147b8.jfi


   
SvaraCitera

Imorgon? sol hela dagen ☀️☀️ asså wow wow slutar tidigt imorgon så då hinner man gå till hemliga ställetSöt

Jag tänkte filma själv några scener hehe äen om jag inte är så jätteduktig så kan man ändå göra något kreativt av det ^^Söt

Men frågan är om jag ska ta med mig Sidney-kopian dit? Söt

Jag har sååååå många spännande idéer som jag skrivit upp så jag  tänkte jag tar med Sidney-kopian dit och typ visar en liten demonstrationSöt
little-tracic-adventure-place.jpg


   
SvaraCitera
Lokes

mdma :

Japp, hört denna gojja predikas rakt ur judarnas mun i hög person, och det har inte påverkat mig, jag vet att dem ljuger.

what the fuck is wrong with you


   
SvaraCitera
oneday

mdma :

Varför? Han frågade ju? Idiot.

Ja, då är det väl enklare att hålla det simpelt än skriva en roman, idiot


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:

Ja, då är det väl enklare att hålla det simpelt än skriva en roman, idiot

ändå kul att läsa hur passionerad han är om det här ämnet. otroligt hur jävla ointelligenta och oempatiska vissa människor kan vara


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:

ändå kul att läsa hur passionerad han är om det här ämnet. otroligt hur jävla ointelligenta och oempatiska vissa människor kan vara

Det är väl kul att se någon så passionerad över de brinner för men varför um


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:

Det är väl kul att se någon så passionerad över de brinner för men varför um

och varför just hitler och nazism


   
SvaraCitera

little-tracis-saturday-vibezz.jpg


   
SvaraCitera

oneday:

Det är väl kul att se någon så passionerad över de brinner för men varför um

Lokes:

och varför just hitler och nazism

Dags att byta sida få bort lite skräp från den här tråden eller vad säger ni..


   
SvaraCitera
latest comments older comments